خبرگزاری کار ایران

نزهتی: بدشانسی بیخیال سپیدرود نمی‌شود/ نظرمحمدی خیلی احساسی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۱۰۳

مهاجم سپیدرود رشت درباره جدایی علی نظرمحمدی گفت: حق سرمربی که تیم را از لیگ دو به لیگ یک و بعد لیگ برتر رسانده این نیست؛ با بی پولی تیم را آماده کرد و بیشتر از اینها باید از او حمایت شود.

پویا نزهتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شکست برابر پرسپولیس در آخرین بازی نیم فصل اول گفت: در بازی که برابر تیم برتر فصل خیلی خوب ظاهر شدیم هرچه زدیم به در بسته خورد. بدشانسی بیخیال سپیدرود نمی‌شود. ما پنج ضربه به چارچوب داشتیم و تنها ضربه داخل چارچوب آنها گل علیپور بود.

مهاجم سپیدرود ادامه داد: فقط من پنج ضربه به دروازه بیرانوند زدم و متاسفانه اینطور پیش رفت که شکست را پذیرا شویم.

نزهتی درباره اینکه سپیدرود پنج بازی را برخلاف روند مسابقه نتیجه واگذار کرده، اظهار داشت: این بهترین بازی فصل ما بود که باختیم. بازی با فولاد هم دقیقا اینطور بود. سوای مسائل فنی از نظر من بدشانسی و عدم تمرکز به دلیل مسائل مالی موجب شد تا نتیجه نگیریم. تمرکز وجود نداشت و اکثر گل‌ها را روی اشتباهات فردی قبول کردیم.

مهاجم سپیدرود درباره سومین استعفای علی نظرمحمدی در نیم فصل عنوان کرد: زمانی سرمربی باید شاکی شود که شاگردانش فوتبال بدی ارائه کنند. ما در پنج بازی آخر برابر تیم‌های صدرنشین بازی کردیم. بازی‌های امیدوار کننده‌ای داشتیم و خیلی‌ها اتفاقات را زود فراموش کردند.

نزهتی در ادامه حمایت از نظرمحمدی گفت: برخی بعد از بازی پرسپولیس گلایه‌هایی را مطرح کردند و سرمربی ما که آدم بسیار احساسی است در فضای مجازی این انتقادات را دید و ناراحت شد. حق سرمربی که تیم را از لیگ دو به لیگ یک و بعد لیگ برتر رسانده این نیست. با بی پولی تیم را آماده کرد و بیشتر از اینها باید از او حمایت شود. صد در صد نیاز به تقویت داریم و باید قدرت اول را به دست بیاوریم. من تا پایان فصل قرارداد دارم و با اینکه حرف‌هایی در گوشه  و کنار گفته شده مطمئنم هدف‌هایی در سپیدرود وجود دارد که می‌توانم آنها را به دست بیاورم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز