خبرگزاری کار ایران

نزهتی: با حمایت هواداران سپیدرود در رشت شکست‌ناپذیر می‌مانیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۷۷۶

مهاجم سپیدرود رشت انگیزه سرخپوشان گیلانی برای کسب رتبه مناسب را بالا دانست و ابزار امیدواری کرد که برابر سیاه جامگان هم گلزنی کند.

پویا نزهتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص اولین بازی سپیدرود رشت در لیگ برتر گفت: با اینکه اولین دیدارمان بود اما کم تجربه نبودیم. چند بازیکن ما سابقه حضور در لیگ برتر را داشتند. متاسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم و آن ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. ان شاء الله در بازی بعدی این نتیجه را جبران می‌کنیم. شکست ما فنی نبود و اشتباه ما بود که نفت را دست گرفتیم. آنها تمرینات نامنظمی داشتند و فکر کردیم چون نیمه اول را بردیم در ادامه هم همینطور است. متاسفانه روی بد فوتبال را دیدیم و در تهران بازی را واگذار کریدم. 

اولین حضور سرخپوشان گیلانی با حضور پرشور هوادارانشان در ورزشگاه تختی همراه بود، نزهتی در این‌باره اظهار داشت: هواداران ما چهارمین قطب فوتبال ایران از این حیث هستند. حمایت و صمیمیت آنها همیشه همراه ما بوده و در فصل گذشته هم کاملا مشهود بود. شرمنده‌شان شدیم که اولین بازی را باختیم، امیدواریم در بازی با سیاه جامگان سه امتیاز را کسب کنیم تا اینگونه خوشحال شوند.

تک گل سپیدورد در دیدار برابر نفت تهران را نزهتی با ضربه سر به ثمر رساند، این مهاجم که سابقه حضور در لیگ برتر را داراست، عنوان کرد: روی حرکتی تمرینی به گل رسیدیم و گلزنی من مهم نبود. متاسفانه در ادامه حریف را دست کم گرفتیم و نتیجه خوب نیمه اول را در اواسط نیمه دوم واگذار کردیم و سه امتیاز خوب را از دست دادیم.

دومین هفته لیگ برتر با میزبانی گیلک‌ها در ورزشگاه مورد علاقه‌شان همراه است و شاگردان علی نظرمحمدی در ورزشگاه عضدی برابر سیاه جامگان میزبان هستند؛ ورزشگاهی که مدت‌هاست در آن متحمل شکست نشده‌اند.

مهاجم سرخپوشان گیلانی در این رابطه اذعان داشت: بازی سختی را پیش رو داریم و با حمایت هواداران سیاه جامگان را شکست می‌دهیم تا به روند شکست ناپذیری‌مان در عضدی ادامه بدهیم. امیدوارم برای سپیدرود در این بازی مثمر به ثمر واقع بشوم و دوست دارم دوباره گلزنی کنم. 

سپیدرود به عنوان تیم تازه لیگ برتری شده به ادعای کارشناسان کار سختی را پیش رو دارد و هدایتش برعهده علی نظرمحمدی است؛ نزهتی با سخت دانستن کار جوانترین سرمربی حال حاضر لیگ برتر ادامه داد: آقای نظرمحمدی در رده‌های پایین تر شان داده که از لحاظ فنی مدعی است و دنبال این بوده که با استفاده از تجربیات مربیان طراز اول به سطح فنی مطلوبی هم برسد. مطمئنا سپیدرود زیر نظر ایشان رفته رفته بهتر شده و هماهنگی لازم را کسب می‌کند. امیدواریم سال جاری بهترین سال برای سپیدرود باشد و هدف ما کسب رتبه تک رقمی در بالای جدول است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز