خبرگزاری کار ایران

کار سختی در لیگ برتر داریم؛

غلامی: سپیدرود در تمام بازی‌ها برای پیروزی حاضر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۶۳۰

هافبک سپیدرود رشت از حضور مقتدرانه گیلانی‌ها در لیگ برتر گفت.

توحید غلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص جدایی از نفت تهران و پیوستن به سپیدرود رشت گفت: از قبل آقای نظرمحمدی را می‌شناختم و شرایط نفت هم به طوری نبود که با آنها همکاری ام را ادامه بدهم. چند پیشنهاد داشتم و شرایط سپیدرود از آنها بهتر بود و پس از صحبت با آقای نظرمحمدی تصمیم گرفتم که با توجه به قدمت این تیم و هوادارانش به گیلان بیایم. از انتخاب تیمی همچون سپیدرود کاملا راضی هستم.

غلامی که فصل گذشته با نفت تهران در لیگ برتر حضور داشت در مقایسه نفت فصل گذشته و نفت فثل جدید اظهار داشت: سال گذشته اوضاع تیم برهم ریخته بود و ما با نتیجه گیری در بازی‌ها جام حذفی با بازیکنان هم دل شدیم و تیم‌های خوبی را هم مانند استقلال و سپاهان شکست دادیم و در نهایت در فینال موفق شدیم پیروز شویم و به قهرمانی در این تورنمنت دست پیدا کنیم. شرایط امسال آن ها نامشخص است و نظر خاصی در این باره ندارم.

هافبک جوان سپیدرود به تجربه حضور در لیگ برتر با علی نظر محمدی و تیمی همچون سپیدرود گفت: لیگ برتر شرایطش با بقیه لیگ‌ها  فرق می‌کند. سپیدرود با هدایت سرمربی جوانش موفق شد در لیگ دسته دوم و اول نتیجه خوبی کسب کند تا راهی لیگ برتر شود. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازی های تدارکاتی موفقی را هم پشت سر گذاشتیم و نیتجه آنها مشخص است. قطعا کار در لیگ برتر با تیمی که تازه به این رقابت ها وارد شده سخت است و هدف اول ما به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده با انگیزه‌ی بالایی که داریم بقا در لیگ برتر و نتیجه گرفتن است.

غلامی درباره حضور پرشور هواداران سپیدرود در بازی‌های خانگی این تیم و میزبانی‌شان در لیگ برتر عنوان کرد: ورزشگاه عضدی در داخل شهر رشت وافع شده و طبق حرف‌هایی که به ما اعلام کرده اند چند هفته اول را در این ورزشگاه میزبان تیم های لیگ برتری هستیم. هواداران پشتوانه اصلی سپیدرود هستند و از مسئولین خواهش داریم که به حمایت‌هایشان از این تیم محبوب ادامه بدهند. با نتیجه گیری سپیدرود هم بازیکنان خوشحال می‌شوند و هم هواداران. مردم فهیم رشت این تیم را تا به امروز تنها نگذاشته اند و امیدواریم در لیگ برتر آنها را سربلند کنیم.

هافبک سپیدرود قرعه کشی لیگ در هفته‌های ابتدایی را مناسب دانست و افزود: 5 هفته اول قرعه های مناسبی داریم و می‌توانیم امتیاز خوبی کسب کنیم هفته اول برابر نفت تهران قرار می‌گیریم که شرایط آنها نسبت به فصل گذشته کاملا عوض شده است. ان شاء الله موفق می‌شویم و در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز