خبرگزاری کار ایران

زندگی برای سپیدرود هنوز ادامه دارد؛

نزهتی: با پیروزی برابر صنعت نفت از بحران خارج می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۳۱۶

مهاجم سرخپوشان گیلانی ابراز امیدواری کرد که سپیدرود با یک پیروزی در ورزشگاه خانگی‌اش از بحران خارج شود.

پویا نزهتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره شکست برابر ملوان در رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور و خشونت هواداران این تیم اظهار داشت: به هر حال این بازی دربی حساس گیلانی‌ها بود و بالطبع تیمی که این بازی را واگذار کند با حواشی زیادی رو به رو می‌شود. ما متاسفانه به غیر از 30 دقیقه ابتدایی نمایش خوبی نداشتیم و در نهایت بازی را واکذار کردیم. اشتباهات فردی بسیاری داشتیم و شیرازه تیم به هم ریخت.

وی ادامه داد: ملوان در گل اولش زحمت کمی کشید و در جریان بازی فشار روی دروازه ما زیاد بود. به قول سرمربی زندگی برای ما هنوز ادامه دارد و ان شاء الله بتوانیم خودمان را در لیگ برتر تثبیت کنیم.

مهاجم سرخپوشان در خصوص استعفای علی نظرمحمدی از سمت سرمربیگری سپیدرود گفت: ما بازیکنان هم فقط خبر این استعفا را شنیدیم و خدا را شکر ایشان برگشتند به تمرینات و برای بازی با صنعت نفت آبادان برنامه‌مان را دنبال می‌کنیم. امیدواریم در لیگ برتر نتیجه را جبران کنیم و هوادارانمان را دوباره خوشحال کنیم.

نزهتی درباره رویارویی با صنعت نفت آبادان در ورزشگاه عضدی رشت عنوان کرد: متاسفانه بازی سختی پیش روی ما قرار دارد و نفت آبادان تیم خوبی را تشکیل داده است. ما پس از شکست در دربی روحیه کمی داریم و باید تلاش کنیم که از این حالت خارج شویم. در بازی با صنعت نفت قدرتمند ظاهر می‌شویم و به امید خدا با پیروزی در این بازی از بحران خارج می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز