خبرگزاری کار ایران

توکلی مطرح کرد:

چه کسانی نمی‌توانند در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنند؟

کد خبر : ۵۶۷۸۹۰

دانشجویان سال آخر و دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ ۳۱ شهریور ۸۶ به بعد فارغ‌التحصیل شده‌اند، در صورتی که معدل آنها کمتر از ۱۲ باشد حق ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را ندارند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ از روز پنجشنبه ۱۶ آذر آغاز شده است، گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ برای تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در روز چهارشنبه ۲۲ آذر به پایان می‌رسد.

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌های روزانه در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ حتی در صورت عدم ثبت‌نام یا انصراف قطعی از رشته قبولی، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ به منظور انتخاب رشته‌های تحصیلی دوره روزانه نخواهند بود.

توکلی با اعلام اینکه ۲۵ درصد ظرفیت هر کدرشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، آزادگان و همسر و فرزندان آنها، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنها اختصاص دارد، تصریح کرد: ۵  درصد ظرفیت هر کدرشته محل نیز به جانبازان زیر ۵ درصد و همسر و فرزندان آنها، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد.

وی ادامه داد: دانشجویان سال آخر و دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ ۳۱ شهریور ۸۶ به بعد فارغ‌التحصیل شده‌اند، در صورتی که معدل آنها کمتر از ۱۲ باشد حق ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را ندارند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز