خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات البرز عنوان کرد:

رتبه ششم استان البرز در ایجاد کسب و کارهای اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۸۰۶

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: بر اساس آمارهای مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران استان البرز با ایجاد 939 کسب و کار اینترنتی در رتبه ششم کشوری قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از کرج، غلامرضا حمیدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز صبح امروز در جلسه شورای اداری اظهار داشت: مرکز توانمندسازی کسب و کارهای حوزه فاوا در استان البرز با همکاری پارک علم و فناوری استان و شهرداری کرج ایجاد شده است و با حمایت از این حوزه ظرفیت 1800 شغل در استان ایجاد می شود.

حمیدی با بیان اینکه این مرکز حوزه کارآفرینی را در استان البرز فعال می‌کند، بیان کرد: تیم‌سازی، آموزش و ایجاد کارگاهی مدنظر در اکوسیستم استارت‌آپ‌های استان البرز در این مرکز انجام می‌شود که در نهایت منجر به ثروت آفرینی در حوزه فاوا است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: بر اساس آمارهای مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران استان البرز با ایجاد 939 کسب و کار اینترنتی در رتبه ششم کشوری  قرار گرفته است که با حمایت و استفاده از ظرفیتهای مرکز توانمند سازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپا می توان این رتبه را بهبود بخشید.

وی با اشاره به اینکه پارک‌تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شده است،گفت:می‌توان از ظرفیت‌های این پارک در راستای استقرار و حمایت از کسب و کارهای حوزه فاوا استفاده کرد.

 حمیدی بیان داشت: با توجه به ارزیابی امنیتی از هشت دستگاه مهم که به صورت آزمایشی انجام شده است مشخص شد این دستگاه‌ها از  25 درصد از استانداردهای امنیتی برخوردار هستند که وضعیت بسیار نامطلوبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز