خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

علی یونسی به بازماندگان زلزله غرب کشور تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۶۰۳

در پی وقوع زلزله درغرب کشور دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام واقلیت های دینی و مذهبی پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام علی یونسی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع زلزله در استان های غربی کشور به ویژه در استان کرمانشاه که متاسفانه در پی آن، صدها تن از هم‌وطنان عزیز کشورمان جان خود را از دست داده و یا مصدوم و مجروح شده اند و ویرانی های زیادی نیز بر جای گذارده است، موجب تالم وتاثر بسیارگردید.

رجا واثق دارم که بازماندگان این  واقعه غم انگیز اعم از برادران وخواهران شیعه وسنی  واهل حق با همکاری وهمدلی یکدیگر و با کمک همه دستگاه های امدادی و پشتیبانی همه ملت ایران غم این غصه دردناک  وقهر طبیعت را کاهش خواهند داد.

یقیناپیوند وهمدردی و همکاری همه اقوام کرد و لر، فارس و پیروان مذاهب مختلف دراین منطقه همانند گذشته می تواند موجب کاهش الام و درد این حادثه وتسلی بخش غمدیدگان و خانواده جانباختگان و اسیب دیدگان باشد.

 درپایان برخود لازم میدانم از درگاه خداوند متعال برای عزیزانی که جان خود را از دست داده اند طلب رحمت و مغفرت کرده و برای بازماندگان و خانواده های عزیز آنها ازبارگاه خداوند منان صبر و اجر مسئلت نمایم..

علی یونسی

دستیار ویژ رئیس جمهور

در امور اقوام واقلیت های دینی و مذهبی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز