خبرگزاری کار ایران

به دستور مراجع قضایی صورت گرفت؛

تخریب 17 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بانه

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۳۱۰

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه گفت: از ابتدای سال جاری 7 مورد خانه کارگری و 10 مورد بنا (خانه باغ) که به صورت غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان احداث شده بود، تخریب شده است.

به گزارش ایلنا، کریم شریفی با بیان این مطلب افزود: تخریب این واحدها با دستور مراجع قضایی و در اجرای مصوبات شورای حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان بانه صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در مراحل شروع به کار این نوع ساخت و سازها، به مالکان تذکر شفاهی و اخطار کتبی داده شده است، اما بدون توجه به این اخطارها اقدام به ساخت بنا کرده اند.

شریفی با اشاره به فرآیند بررسی و احکام این نوع جرایم و تخلفات گفت: علاوه بر قلع و قمع این گونه بناها، متخلفان به مراجع قضایی معرفی می شوند و بر اساس قانون، برای بار اول به جزای نقدی از 1 تا 3 برابر قیمت زمین و در صورت تکرار به زندان نیز محکوم خواهند شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه تصریح کرد: در تازه ترین اقدام در زمینه اجرای تصمیمات شورای حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان بانه، در یک هفته اخیر 2 واحد احداث شده شامل یک واحد به مساحت 200 متر مربع در مرحله سفت کاری و یک مورد دیگر هم به متراژ 80 متر مربع در مرحله اتمام ساختمان، به همت دستگاه قضایی و با حضور نیروی انتظامی تخریب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز