خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرکل کمیته امداد کردستان از دفتر خبرگزاری ایلنا در سنندج

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۰۶۵

مدیرکل کمیته امداد کردستان ظهر امروز همراه مسئولان و روابط عمومی این نهاد از دفتر خبرگزاری ایلنا در سنندج بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رسول شیخی‌زاده در این بازدید ضمن تشکر از انعکاس و پوشش اخبار مربوط به محرومان جامعه و فعالیت‌های امداد به عملکرد هفت‌ماهه نخست امسال امداد اشاره کرد و گفت: ایجاد اشتغال برای یک‌هزار و ۲۳۶ نفر با پرداخت ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و مشاوره و استعداد سنجی ۳۰۰۰ نفر از متقاضیان تسهیلات اشتغال و نیز آموزش فنی و حرفه ای و کار آفرینی به ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از جمله اقدامات صورت گرفته در امداد است.

وی ساخت ۱۱۲ واحد مسکن روستایی و ۸۶ واحد شهری را دیگر اقدام انجام شده مهم امداد برشمرد و اظهار داشت: ۵۶۵ مورد تعمیرات و احداث سرویس بهداشتی و همچنین هزینه کرد ۳ میلیارد تومان در هفت ماهه نخست امسال در زمینه تامین مسکن محرومان، رهاورد امداد در حوزه مسکن بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان پرداخت ۱۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان کمک معیشت به ۴۵ هزار خانوار و نیز ۷۶۵ موظهر امروز با چند از مسئولین و روابط عمومی رد کمک به امر ازدواج به ارزش یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان را از اقدامات مهم امداد در بخش حمایتی ذکر کرد.

شیخی‌زاده خاطرنشان کرد: پرداخت ۲ هزار و ۱۸۴ مورد وام ضروری نیازمندان به ارزش هفت میلیارد تومان و ارائه خدمات تحصیلی به ۹ هزار نفر به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدام انجام شده امداد محسوب می شود.

مدیرخبرگزاری ایلنا در کردستان هم در این بازدید به بیان گزارشی درباره رویکرد و نحوه فعالیت این رسانه در استان پرداخت و گفت: خبرگزاری ایلنا همواره نگاه و رویکرد منصفانه‌ای نسبت به رویدادهای مختلف داشته است.

اقبال رضایی اظهار داشت: این خبرگزاری در انعکاس اخبار در حوزه‌های مختلف از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز