خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان اعلام کرد:

برنامه‌های دهه ولایت کمیته امداد استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۹۱

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان برنامه‌های اجرایی این نهاد را دهه ولایت اعلام کرد.

ایلنا: رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان گفت: پرداخت ۵۰ فقره وام کارگشایی(قرض‌الحسنه) با سرانه هر مددجو ۱۰ میلیون ریال نیز از دیگر برنامه‌های این نهاد طی این دهه مبارک است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابوالفضل حسین غلامی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، امروز(۲۸مهرماه) ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و تبیین جایگاه ولایت در دین مبین اسلام اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی طی دهه ولایت توسط کمیته امداد استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از عمده برنامه‌های کمیته امداد استان زنجان طی دهه مبارک ولایت اجرای طرح‌های اشتغال در راستای توانمندسازی مددجویان این نهاد است، تصریح کرد: امسال همزمان با این دهه ۱۲ طرح اشتغال اجرایی و دوره آموزشی در قالب طرح استادی شاگردی برای بیش از ۶۰ مددجو برگزار می‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان همچنین به برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت اشتغالزایی برای ۱۲۰ مددجو طی دهه ولایت اشاره داشت و گفت: پرداخت ۵۰ فقره وام کارگشایی(قرض‌الحسنه) با سرانه هر مددجو ۱۰ میلیون ریال نیز از دیگر برنامه‌های این نهاد طی این دهه مبارک است.

این مسئول به اهدای بیش از ۶۰ فقره کمک فقره کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و تازه داماد‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: سرانه هریک از کمک هزینه‌های خرید جهیزیه ۱۰ میلیون ریال و هدیه‌های ازدواج ۲میلیون ریال است.

حسین‌غلامی در ادامه برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع غدیر‌شناسی، برگزاری کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مسابقه شعر با موضوع غدیر، توزیع بروشورهای آموزشی با موضوع امامت و ولایت را از دیگر برنامه‌های این نهاد مقدس را در دهه ولایت اعلام کرد و بیان داشت: برگزاری گفتمان‌های آموزشی دینی برای اعضای کانون‌های پیرو ولایت، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع غدیر‌شناسی و پاسخگویی به شبهات دینی خانواده‌های زیرپوشش نیز از سایر برنامه‌هایی است که همزمان با دهه ولایت برای جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان اجرایی می‌شود.

لازم به ذکر است، بنا به گفته رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان جمع‌آوری نذورات قربانی مردم استان با استقرار پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهرستان‌ها، بازدید از خانواده‌های زیر پوشش در قالب طرح مفتاح‌الجنه، تجلیل از سادات مددجو، برگزاری مراسم جشن ولایت با حضور کارکنان و مددجویان و برگزاری طرح فلاح نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه ولایت توسط این نهاد اجرایی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز