خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان:

۵۰۰ دانشجوی یتیم از حمایت حامیان برخوردار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۹۷۸

در حال حاضر ۵۰۰ یتیم دانشجو علاوه بر کمک های کمیته امداد از حمایت حامیان نیز برخوردار هستند و حامیان این ایتام در طول سال برای رفع مشکلات و دغدغه های این دانشجویان کمک های خوبی را در قالب اردوهای فرهنگی، کمک هزینه پرداخت شهریه به آنها ارائه می دهند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: حامیان سرپرستی ۵۰۰ یتیم دانشجو تحت حمایت این نهاد را برعهده دارند و در طول سال کمک های خوبی را به این دانشجویان ارائه می نمایند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان، ابراهیم باغبانی اظهار داشت: کمیته امداد بعنوان یک نهاد خدماتی امروزه با توجه به تغییر نیازهای جامعه تنها دغدغه معیشت خانواده های تحت حمایت را ندارد.

وی افزود: ایتام پسر بعد ازاینکه به سن ۱۸ سالگی برسند و دختران نیز پس از ازدواج از پوشش امداد خارج خواهند شد، اما از آنجا که ادامه تحصیل ایتام بسیار مورد توجه است با قبولی در دانشگاه حمایت از ایتام و مددجویان ادامه پیدا خواهد کرد.

باغبانی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰۰ یتیم دانشجو علاوه بر کمک های کمیته امداد از حمایت حامیان نیز برخوردار هستند و حامیان این ایتام در طول سال برای رفع مشکلات و دغدغه های این دانشجویان کمک های خوبی را در قالب اردوهای فرهنگی، کمک هزینه پرداخت شهریه به آنها ارائه می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز