خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد:

مخالف دفن سنتی زباله هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۶۹۵

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مخالف دفن زباله به شکل سنتی هستیم ، گفت : مسئولان شهرداری یاسوج باید مکانی را برای دپوی زباله ها فراهم کرده که به سلامت شهروندان و محیط زیست آسیب وارد نکند.

اسدالله هاشمی در گفت‌و گو با خبرنگار "ایلنا" از یاسوج با بیان اینکه پیگیر مسائل ویژه پسماند شهر یاسوج هستیم،تصریح کرد:در این باره شهردار شهر یاسوج را به محاکم قضایی معرفی کرده و به مبلغ 12میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

هاشمی ضمن اعتراض به این حکم صادره،خاطرنشان کرد:هدف ما ساماندهی وضعیت پسماند‌های شهر یاسوج بود نه جریمه نقدی .

مدیرکل حفاظت محیط زیست اظهار داشت:‌در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال که با حضو ریاست کل دادگستری استان ، مسئولان شهرداری و شورای شهر برگزار شد ، دغدغه ها و نگرانی خود را مطرح کرده و شهردار یاسوج تعهد داد که نسبت به وضعیت پسماند های شهر یاسوج اقدامات خاص و ویژه‌ای صورت گیرد.

هاشمی گفت:در این راستا برای نخستین بار بودجه‌ای حدود 1میلیارد و200 میلیون تومان برای ساماندهی محل "دوپشته دشت روم" یاسوج از طریق فرمانداری و وزارت کشور تخصیص داده شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه جدا از زباله‌های منازل مسکونی ، پسماندهای بیمارستانها هم در آنجا وجود دارد تصریح کرد:مکانی برای کارخانه بازیافت زباله کلنگ زنی شد.که در حال طی کردن استعلامات مربوطه برای دریافت مجوز از سوی دستگاهای نظارتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز