خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان مدیریت بحران خبر داد:

برگزاری نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس کشور

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۶۵۴

با توجه به نزدیک شدن به هشتم آذرماه، نجار از برگزاری نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، اسماعیل نجار معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور در این باره گفت: نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی، با هدف افزایش سطح آگاهی و ایمنی دانش آموزان در برابر زلزله، روز چهار شنبه هشتم آذرماه در سطح تمامی مدارس کشور برگزار می  شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: از سال های گذشته کمیته راهبری مانور، اجرای مرحله جدید مانور با رویکرد "جامعه محور" را مورد تصویب قرار داد و مقرر شد به تدریج در کنار دانش آموزان، ساکنین محله  های مجاور مدارس نیز در فرایند مانور مشارکت داده شوند.

معاون وزیر کشور اظهار داشت: در سال94  اولین مانور جامعه محور بصورت آزمایشی در شهر تهران و مرکز پنج استان کشور برگزار شد و در سال 95  نیز این مانور در سطح مناطق آموزش و پرورش شهر تهران (هر منطقه یک مدرسه و محدوده مجاور آن و ۳۱ مرکز استان (هر مرکز استان یک مدرسه و محدوده مجاور آن) برگزار شد. رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور تاکید کرد: امسال در نظر است در نوزدهمین مانور علاوه بر مراکز استان ها، در شهرستان ها نیز (هر شهرستان یک مدرسه و محله مجاور) برگزار گردد و به تدریج در سال های بعد مانور جامعه محور به سطح کلیه جوامع محلی گسترش یابد.

دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور افزود: همچنین به منظور بازنگری و به روزرسانی تفاهمنامه تشکیل شورای دائمی مانور سراسری زلزله و ایمنی مورخ 27/12/82 تفاهمنامه جدیدی تحت عنوان ” ستاد عالی آمادگی در برابر زلزله” تدوین گردید.

جهت دریافت فایل تفاهمنامه تشکیل ” ستاد عالی آمادگی عمومی در برابر زلزله” اینجا را کلیک نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز