خبرگزاری کار ایران

اجرای سه نمایش منتخب تئاتر دانشگاهی در تالار مولوی

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۳۹۴

سه نمایش منتخب تئاتر دانشگاهی در تالار مولوی روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایلنا، نمایش‌های «مجلس مختلفخوانی» به کارگردانی مرتضی جلیلی‌دوست، نمایش «کشیده» به کارگردانی امیر نجفی و نمایش «قضیه» به کارگردانی سجاد امیرمجاهدی از چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ در مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار کردند.

نمایش «مجلس مختلف‌خوانی» به کارگردانی «مرتضی جلیلی‌دوست» که از منتخبین بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی و نیز جشنواره تجربه است، همه روزه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اصلی این مرکز، روی صحنه می‌رود. این نمایش توسط دانشجویان پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران تولید شده است.

نمایش «کشیده» به کارگردانی امیر نجفی از دیگر نمایش‌های معرفی شده از دبیرخانه بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی است که هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی اجرا می‌شود. نمایش «کشیده» از حضور دانشجویان دانشگاه سوره بهره می‌برد.

همچنین سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی هر شب ساعت ۱۹ میزبان نمایش «قضیه» به کارگردانی سجاد امیر مجاهدی از دانشکده هنر و معماری است که این نمایش نیز از دیگر برگزیدگان بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی بوده است.

در نمایش مجلس مختلف‌خوانی بازیگرانی چون مصطفی امیری، بهرام تیغ‌نورد، عماد درویشی، امیر شمس و اسماعیل کمالی‌دهقان حضور دارند.

در نمایش «کشیده» نیز هادی شیخ الاسلامی، علی چاقوچی و موژان کردی به ایفای نقش می‌پردازند.

در نمایش «قضیه» نیز مهرنوش ستاری، محمد علی ابراهیمی، علی میر‌نژاد، سعید زارعی نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز