خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان مطرح کرد:

شهرستان‌های بیجار و سروآباد دارای رشد منفی جمعیت هستند

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۰۱

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت : متاسفانه بیجار و سروآباد در استان کردستان از رشد منفی جمعیت برخوردار هستند.

به گزارش ایلنا، بهرام نصرالهی‌زاده در بازدید از پروژه های راه‌سازی و پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در محدوده شهرستان بیجار گفت : متاسفانه بیجار و سروآباد از رشد منفی جمعیت برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه روستاهای این دو شهرستان بعلت محرومیت ها در شرف خالی از سکنه شدن هستند گفت : خوشبختانه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس کردستان در اجرای طرح شهید شوشتری با هدف قرار دادن این روستاها به کمک دولت آمده است و در حال تکمیل زیرساخت ها از جمله تکمیل راه های روستایی می باشد .

نصرالهی زاده عنوان کرد : قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در راستای جلوگیری از مهاجرت روستائیان و بازگشت مهاجرین به روستاها اقدامات مناسبی در حوزه تکمیل زیرساخت ها بویژه راهسازی انجام داده است و قطعا دولت نیز در پروژه های تعریف شده این قرارگاه مشارکت خواهد داشت .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزود امیدواریم با تکمیل پروژه های راهسازی منطقه ، شاخص بهره مندی بیجار از راه های روستایی به شاخص میانگین کشوری برسد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز