خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب شهر سروآباد عنوان کرد:

سامانه هوشمند تزریق آب ژاول شهر سروآباد راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۹۶

مدیر امور آب و فاضلاب شهر سروآباد گفت: در راستای ارتقای بهداشت آب و کیفیت خدمات و به منظور افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین، سامانه هوشمند تزریق آب ژاول راه اندازی و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، ابوبکر مردی با بیان این مطلب اظهار کرد: تا پیش از راه اندازی این سامانه، کار کلرزنی در ایستگاه پمپاژ سروآباد به صورت دستی انجام می گرفت.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر پانصد میلیون ریال و از محل اعتبارت عمرانی و جاری شرکت آبفا اجرا شد و در آن فعالیت هایی چون احداث اتاق کلرزنی، خرید و راه اندازی تجهیزات هوشمند، تزریق کلر و همچنین تأمین آب ژاول مصرفی به مدت یکسال انجام گرفته است.   

مدیر امور آب و فاضلاب شهر سروآباد ادامه داد: روش کار این سیستم بدین صورت است که به تناسب مقدار کلر اندازه گیری شده خروجی ایستگاه پمپاژ، مقدار تزریق را تنظیم می کند و از ایجاد نوسان در مقدار کلر باقی مانده جلوگیری به عمل می آورد.

وی تصریح کرد: همچنین با استفاده از ماژول های به کار برده شده در این سیستم، امکان گزارش گیری و دریافت اطلاعات تزریق کلر از طریق پیامک و اتصال به سیستم تله متری امکانپذیر می باشد.

مردی خاطرنشان کرد: امور آب و فاضلاب شهر سروآباد، ارتقای بهداشت آب و کیفیت خدمات و در نتیجه افزایش میزان رضایت شهروندان و مشترکین را جزو مهمترین وظایف و رسالت های خود می داند و تلاش دارد تا هرچه بیشتر در این راستا کوشش نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز