خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ایلام خبرداد:

گیت‌های پایانه مرزی مهران آماده پذیرش زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۳۵

فرمانده انتظامی ایلام از آمادگی گیت‌های پایانه مرزی مهران برای پذیرش زائران اربعین خبرداد.

 به گزارش ایلنا، سردار نورعلی یاری با بیان اینکه بر اساس سهمیه بندی‌های صورت گرفته توسط ستاد گیت‌های پایانه مرزی مهران آماده پذیرش زائران اربعین، تنها زائران 13 استان مجاز به تردد از مرز مهران برای حضور در کنگره عظیم اربعین هستند، افزود:بر اساس این تقسیم بندی، استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان ، گلستان ، مازندران، گیلان ، تهران، البرز، قزوین ، قم، مرکزی، لرستان و ایلام اجازه خروج از پایانه مرزی مهران دارند.

یاری با تاکید بر اینکه روادید در مرز مهران صادر نمی‌شود گفت: زائرانی که قصد خروج از پایانه مرزی مهران را دارند باید از قبل روادید خود را از مبدأ حرکت دریافت و سپس به مرز مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در طول مسیر وسایل نقلیه عمومی با سامانه سپهتن و خودروهای شخصی نیز با دوربین‌های سرعت سنج کنترل می شوند یادآور شد: از رانندگان عزیز تقاضا داریم که در محورهای مواصلاتی با سرعت مطمئنه رانندگی و شیرینی سفر را با یک تصادف به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تمام تمهیدات و امکانات لازم برای این مأموریت بزرگ اندیشیده شده گفت: نیروی انتظامی با آمادگی صد درصدی، آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز