خبرگزاری کار ایران

برای معلمان آزادِ زنجانی کارت شناسایی صادر می‌شود/ اولین بانک جامع اطلاعاتی معلمان غیر دولتی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۹۳۱

تا آخر آبان ماه، برای معلمان آزاد زنجانی که در بانک جامع اطلاعاتی ثبت نام کرده‌اند، کارت شناسایی صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برای اولین بار در کشور، بانک جامع اطلاعاتی معلمان مدارس غیردولتی در استان زنجان ایجاد شده‌است.

نماینده معلمان آزاد استان زنجان در این ارتباط گفت: بعد از تلاش یک‌ساله معلمان مدارس غیردولتی در راستای احقاق حقوق قانونی خود، اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی استان زنجان اقدام به تشکیل بانک جامع اطلاعاتی از معلمان مدارس غیردولتی استان کرده است.

این معلم افزود: معلمان آزاد که از حق و حقوق قانونی خود محرومند و با کمترین دستمزدها، مشغول به کار هستند، مدتهاست که درخواست دارند که حداقل در سیستم آموزشی کشور به رسمیت شناخته شوند و این بانک اطلاعاتی، اولین گام در این زمینه است.

وی ادامه داد: مسئولان اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی استان زنجان اعلام کرده‌اند که به‌زودی براساس اطلاعات ثبت‌شده در سامانه برای معلمان مدارس غیردولتی، کارت شناسایی صادر خواهد شد، بنابراین ضروری‌ست که نیروهای آزاد شاغل در این مدارس هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه اقدام کنند.

این فعال صنفی با ابراز امیدواری در ارتباط با پیشبرد مطالبات معلمانِ شاغل در بخش خصوصی گفت: آرزوی ما آمدن روزی است که قانونِ کار یکسان-مزد یکسان در آموزش و پرورش اجرایی شود و همه معلمان از حقوق برابر برخوردار باشند.

علی بیات، رئیس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی استان زنجان، در نشست با معلمان مدارس غیردولتی اعلام کرده بود که با تکمیل بانک جامع اطلاعاتی، طی آبان‌ماه سال‌جاری برای معلمان مدارس غیردولتی استان زنجان کارت شناسایی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز