خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بوشهر خبرداد:

کشف 24 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۷۸۷

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 24 میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار خلیل واعظی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با رصد اطلاعاتی یک باند واردات و توزیع کننده کالای قاچاق را که حجم قابل توجهی پودر و قرص نیروزا را به صورت قاچاق وارد کشور کرده بود و با استفاده از تانکر حمل سوخت قصد داشتند از استان خارج کند، شناسایی کردند.
 
سردار واعظی افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی‌تحرکات قاچاقچیان، این تانکر سوخت را متوقف بازرسی کردند.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: راننده با ارائه یک برگ نامه اداری مبنی بر تاییدیه گاز پروپان عنوان کرد: تانکر دارای سوخت از نوع گاز است.
 
وی ادامه داد: ماموران انتظامی با بررسی دقیق، متوجه تغییر ظاهری بدنه تانکر شدند و پس از بازرسی انواع کالای قاچاق شامل، 574 هزار قرص نیروزا، هزار و 442 کیلوگرم پودر نیروزا، 625 کیلوگرم گردو، 70 هزار حلقه "دی وی دی" و هفت هزار و 500 ثوب لباس کشف و ضبط کردند.
 
سردار واعظی با بیان اینکه یک عدد سیلندر گاز در قسمت انتهای مخزن برای فریب ماموران تعبیه شده بود، اضافه کرد: راننده متخلف دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند ادامه دارد.
 
وی ارزش کالاهای کشف شده را طبق نظر کارشناسان 24 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز