خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از 2/5کیلومترشبکه جمع‌آوری فاضلاب در سنقر

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۶۹۶

همزمان با هفته دولت از2/5کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرک های امام، شهدا و نیروی انتظامی شهر سنقر کرمانشاه بهره‌برداری شد.

به گزارش ایلنا، به مناسبت هفته دولت و با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان سنقر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرک‌های امام(ره)، شهدا،نیروی انتظامی و محله سازمانی افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

درآیین افتتاح این پروژه، مدیر امور آبفای شهر سنقر گزارشی از اقدامات امور آب و فاضلاب و فعالیت‌های صورت گرفته را تشریح کرد.

وی گفت: اجرای شبکه‌های آب و فاضلاب از وظایف مهم آب و فاضلاب است که برای ارایه خدمات به مردم در شهرستان‌ها نیز این زیر ساخت‌ها به منظور حفظ بهداشت عمومی، محیط زیست و جلوگیری از فاضلاب‌های جاری این امور اقدام به اجرای لوله گذاری فاضلاب در اقطار 250 تا 400 میلیمتری بطول 2/5 کیلومتر در شهرک‌های امام، شهدا و نیروی انتظامی کرده است.

مدیر امور آب و فاضلاب سنقر اظهار داشت: امروز به مناسبت ایام هفته دولت با حضور مسئولان محترم شهرستان این پروژه آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: این پروژه‌ها در مجموع 8 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است که مقدار 122 انشعاب فاضلاب برای هدایت فاضلاب‌های خانگی به شبکه جمع‌آوری نیز وصل شده است.

سلطانیان گفت: با اجرای این شبکه فاضلاب، شهرک‌های امام، شهدا و نیروی انتظامی تحت پوشش تاسیسات فاضلاب مدرن قرار گرفت که در مجموع 500 نفر از شهروندان ساکن در شهرک‌های فوق از این خدمات بهره‌مند شدند.
 
مدیر امور آبفای شهرستان سنقر در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه‌ها 122 مشترک جدید با جمعیتی حدود 500 نفر از شبکه جمع آوری فاضلاب مدرن بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز