خبرگزاری کار ایران

آغاز ساماندهی تعاونی اعتباری وحدت در روز های آتی توسط موسسه ملل

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۰۹۴

مدیریت دارائی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتباری وحدت(آرمان) به موسسه اعتباری ملل واگذار و این ساماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضایی و برنامه ریزی لازم طی روزهای آتی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه اعتباری ملل، در راستای ساماندهی بازار غیر متشکل پولی، تعیین تکلیف آخرین تعاونی های اعتباری غیر مجاز با تصمیم بانک مرکزی و تفاهم با بانکهای تجارت، آینده و موسسه اعتباری ملل به سرانجام رسید. بر این اساس مدیریت دارائی ها و بدهی های تعاونی اعتباری وحدت (آرمان) به موسسه اعتباری ملل واگذار شد بنابر این  این ساماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضایی و برنامه ریزی لازم طی روزهای آتی آغاز خواهد شد.

لذا از سپرده گذاران و مشتریان محترم تعاونی اعتباری وحدت(آرمان) درخواست می شود از هر گونه مراجعه و تماس تلفنی با شعب و ادارات موسسه اعتباری ملل و هم چنین مراجعه به شعب تعاونی اعتباری وحدت تا انتشار اطلاعیه های بعدی خودداری کند.
بدیهی است کلیه امور مربوط به مشتریان تعاونی اعتباری وحدت در شعبی که افتتاح حساب نموده اند انجام خواهد شد.
در پایان روابط عمومی موسسه اعتباری ملل ضمن پشتیبانی از تصمیم بانک محترم مرکزی جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود می داند از تمام ظرفیت ها، برای کمک به هموطنان عزیز استفاده نموده تا مشکل بوجود آمده در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز