خبرگزاری کار ایران

معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران به ایلنا خبر داد:

حذف ارز دولتی برای واردات اقلام اساسی/تكرار/

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۷۳

کرمانشاهی در پاسخ به این سوال ایلنا که دلیل صف های طولانی برای خرید برنج در شهرستانها چه بود افزود: امسال برنج به میزان کافی وارد و ذخیره شده است و جای هیچ نگرانی نیست و این اتفاق بدلیل جنگ روانی بود که بوجود آمد اما باید با احتکار کنندگان برنج برخورد شود.

معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: به زودی ارز دولتی از اقلام اساسی حذف و ارز مبادله ای به سایر اقلام اساسی تعلق می گیرد.
کیومرث فتح اله کرمانشاهی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه باید به سمت تک نرخی شدن ارز حرکت کرد اظهار داشت: اولویت کالاهایی که ارز مرجع دریافت می کنند در حال تغییر است  که در گام نخست وزارت  صنعت معدن و تجارت طی نامه ای به مرکز مبادلات ارزی برنج وارداتی را از گروه کالایی یک به گروه کالایی سه انتقال داد.
وی تصریح کرد: بر این اساس و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، کلیه نیاز های ارزی وارد کنندگان برنج به سرعت در حال تامین است و در خصوص سایر اقلامی که ارز مرجع دریافت می کنند نیز به زودی تغییرات آن اطلاع رسانی می شود.
کرمانشاهی در پاسخ به این سوال ایلنا که دلیل صف های طولانی برای خرید برنج در شهرستانها چه بود افزود: امسال برنج به میزان کافی وارد و ذخیره شده است و جای هیچ نگرانی نیست و این اتفاق بدلیل جنگ روانی  بود که بوجود آمد اما باید با احتکار کنندگان برنج برخورد شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز