خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت٬ معدن و تجارت تاکید کرد:

ضرورت توسعه کشت پنبه برای صنایع نساجی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۱۰۱

وزیر صنعت٬ معدن و تجارت گفت: به منظور تامین مواد اولیه صنایع نساجی کشور ضروری است توسعه کشت پنبه در کشور و استان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدرضا نعمت زاده امروز در سفر یک روزه به زنجان در بازدید از صنایع استان،گفت: در سال گذشته تولید پنبه در کشور کاهش یافته بود که وزارت جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی برای توسعه کشت پنبه در کشور را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: سالانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تن واردات پنبه برای صنایع نساجی کشور صورت می‌گیرد که باید برای کم کردن این مقدار موانع موجود برای توسعه تولید پنبه در کشور برداشته شود تا نیاز واحدهای تولیدی داخلی مرتفع گردد.

وزیر صنعت٬ معدن و تجارت تصریح کرد: اعتماد بخش خصوصی به سیاست های دولت امیدوارکننده بوده و تلاش مسئولان استان زنجان در جلب اعتماد و رضایت سرمایه گذاران جای تقدیر دارد.

وی، افزود: واحدهای فعال و مناسبی در بخش صنعت نساجی در استان زنجان وجود دارد که بخشی از نیاز کشور را تامین می کنند.

وزیر صنعت٬ معدن و تجارت اضافه کرد: دولت برای حمایت از واحدهای مختلف تولیدی، برنامه ریزی کرده و برای ارایه تسهیلات به واحدهای متقاضی اقدام خواهد کرد.وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: با اقدامات انجام شده در تکمیل زنجیره ارزش تولید در صنعت فولاد کشور،  ضمن جلوگیری از فروش مواد خام اولیه، به توسعه صادرات فولاد دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز