خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت مطرح کرد:

قطعی آب در هیچ روستای شهرستان شفت پذیرفتنی نیست

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۹۸۴

نماینده عالی دولت در شفت گفت: قطعی آب در هیچ روستای این شهرستان پذیرفتنی نیست و باید اقدامات اولیه از هم اکنون آغاز و اجرایی شود تا مردم در فصل گرما دچار مشکل نشوند.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در جلسه شورای سلامت شفت با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت : امیدوارم همه ما بتوانیم از فیوضات ماه میهمانی خداوند بهره کافی ببریم.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت افزود : مردم با وجود همه مشکلات اما به خاطر منافع ملی و میهن عزیزمان با حضور حداکثری برگ زرینی دیگری در تاریخ ایران به جای گذاشتند.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه 92 درصد مردم این شهرستان در انتخابات شرکت کردند افزود : 62.5 درصد مردم شهرستان شفت به برنامه ها و گفتمان دکتر روحانی رای و پاسخ آری دادند.

وی در ادامه به درگذشت استاندار سابق گیلان اشاره و اظهار کرد : مهندس قهرمانی چابک خدمات ارزشمندی را در گیلان انجام داد و مردم این استان از ایشان به نیکی یاد می‌کنند و ما باید از این موضوع درس بگیریم .

محسنی با بیان اینکه مهندس قهرمانی در جریان بارش برف سال 86 خدمات شایانی را از خود به جای گذاشت افزود: عملکردهای خوب همیشه ماندگارند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مسئولیت فرصتی است که نظام در اختیار ما قرارداده است، افزود: این فرصت متعلق به مردم است و باید به بهترین شکل از آن بهره برداری شود.

فرماندار شفت با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان خدمات خوبی در دولت تدبیر و امید انجام شده است و مردم امروز این خدمات را با گذشته مقایسه می کنند، افزود: مشکلات مردم این شهرستان در حوزه بهداشت آب روستایی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اداره آب و فاضلاب روستایی شفت شکستگی های لوله های انتقال آب را باید ظرف یک ماه ترمیم و گزارش آن را اعلام کند افزود : این شهرستان فاقد سیستم جمع آوری بهداشتی فاضلاب است و باید مراقبت های بیشتری در سلامت آب های آشامیدنی و زیست محیطی انجام پذیرد.

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه بررسی روند  ترمیم لوله های شکسته باید هر 15 روز یک بار به فرمانداری اعلام شود، افزود : قطعی آب در هیچ روستای این شهرستان پذیرفتنی نیست و باید اقدامات اولیه از هم اکنون آغاز و اجرایی شود تا مردم در فصل گرما دچار مشکل شوند.

وی در ادامه افزود: وضعیت آب روستاهای سالک معلم و شالما باید به هر طریقی حل شود تا در فصل تابستان مردم این مناطق مشکلی نداشته باشند.

محسنی به موضوع  زباله های روستای امام زاده ابراهیم و فاضلاب این منطقه گردشگری  نیز اشاره و تصریح کرد : مسوولین ذیربط باید راهکاری عملی برای حل مشکلات این روستا بیابند و در کنار آن موضوع فرهنگ سازی برای تفکیک زباله را مورد توجه قرار دهند.

وی در پایان سخنان خود بر لزوم جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهرها تاکید کرد و افزود: شهرداری با هماهنگی محیط زیست و دامپزشکی نسبت به جمع آوری سگ های ولگرد اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز