خبرگزاری کار ایران

با دعوت کادر فنی؛

قایقرانان مریوانی به اردوی تیم ملی روئینگ مردان کشور دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۳۷۷

اردوی تیم ملی روئینگ جوانان و بزرگسالان کشور از روز 31 اردیبهشت در نقده آغاز شد و با دعوت کادر فنی، کژوان سلیمی و شیرزاد قادری ۲ قایقران مریوانی به این مرحله از اردو فراخوانده شدند.

به گزارش ایلنا٬ تیم ملی روئینگ مردان کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه در سد حسنلو نقده استان آذربایجان غربی آغاز شد.

در این اردو 22 قایقران تا روز 20 خردادماه تمرینات آمادگی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی و کادر فنی فدراسیون انجام خواهند داد.

در بخش جوانان شیرزاد قادری از کردستان میلاد اله وردیان و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی، امیرحسین محمودپور از گیلان و در رده سنی بزرگسالان: کژوان سلیمی از کردستان، محسن شادی، عاقل حبیبیان، افشار حیدری، یاسر جوهری، فرهاد کربلائی قلی زاده، فرزاد کربلائی قلی زاده، وحید جوهری و میثم جوهری از آذربایجان غربی، خشایار عباس آبادی، سیاوش سعیدی، آراد سلیمان پور، حمیدرضا رضوانی و علی قادری از تهران، سیدمجتبی شجاعی، بهمن نصیری و مسعود محمدی از زنجان و پیام مطاعی از کرمانشاه پاروزنان حاضر در این مرحله از اردو هستند.

کژوان سلیمی و شیرزاد قادری 2 قایقران مریوانی در آبان ماه سال گذشته به رقابت های روئینگ جوانان آسیا در کشور تایلند اعزام شدند که کژوان سلیمی توانست نشان نقره بخش چهار نفره را از آن خود کند.

گفتنی است، نیکولا جیوگا مدیر تیم های ملی روئینگ و سرمربی، طاهر کبوتری مربی و اتابک پیشیار به عنوان کمک مربی اعضای کادر فنی این اردو هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز