خبرگزاری کار ایران

از چند لیگ برتری پیشنهاد دارم

کریمی:امیدوارم دربی زیبایی را مشاهده کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۵۰

سرمربی نفت آبادان امیدوار است تماشاگران فردا دربی زیبایی را مشاهده کنند.

به گزارش ایلنا،فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:همیشه در همه دربی‌ها یک ویژگی خاصی وجود دارد. در کنار دوستی و صمیمتی  که همیشه بین تیم‌های هم استانی وجود دارد، همیشه هیجان خاصی دارد. این بازی برای هر دو تیم مهم است و به همین خاطر حساسیت دو برابر شده است. با توجه اینکه تیم فولاد نیز مانند خود ماست که به همین خاطر، یک بازی بدون ترس انجام می‌دهیم. فردا فکر می‌کنم دو تیم یک بازی خوب ارائه خواهند کرد.

سرمربی نفت آبادان درباره غایبان تیمش برای دیدار فردا گفت: نمی‌شود تیم‌ها بدون مصدوم و محروم باشند. در بازی‌های قبل هم نوروزی را نداشتیم، اما جای نگرانی نیست. الان جوان‌ها آمدند و سرمایه‌ای که روی آنها گذاشتیم، نتیجه داده است. الان می‌توانیم بدون ترس به خاطر نداشتن یک بازیکن، کار کنیم.

کریمی در مورد وضعیت قراردادش با این تیم  نیز خاطرنشان کرد:‌ چند تیم لیگ برتری و لیگ یکی با من مذاکره کردند اما تمام فکر و ذهنم معطوف به این بازی است. دوست دارم اگر شرایط مهیا باشد در نفت بمانم این مسئله منوط به شرایط باشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز