خبرگزاری کار ایران

ما بهتر بازی کردیم اما آنها بردند

فرکی: شاید خدا من را بغل کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۶۱۹

سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی است تیمش مقابل صنعت نفت آبادان عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش ایلنا،حسین فرکی پس از شکست تیمش برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت:متاسفانه و علی‌رغم بازی خوبی که انجام دادیم نتوانستیم به پیروزی برسیم. در فوتبال قانون نانوشته‌ای وجود دارد که می‌گوید اگر گل نزنی گل می‌خوری و امروز هم چنین اتفاقی افتاد. سعی و تلاش‌مان بر این بود که بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به آینده امیدوار باشیم. متاسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم. صنعت نفت به دنبال یک امتیاز بازی بود اما برای خودشان هم کسب پیروزی برابر تیم ما باور کردنی نبود.

فرکی با اشاره به دفاع پر تعداد نفت در این دیدار تصریح کرد: برایمان قابل پیش‌بینی بود که نفتی‌ها می‌خواهند با ۱۱ بازیکن دفاع کنند و به دنبال اشتباهات ما هستند. آن‌ها از سه فرصتی که به دست آوردند دو گل زدند اما ما از ۱۰ موقعیتی که به دست آوردیم، گلی نزدیم و دو بار هم توپ را به تیر دروازه کوبیدیم. وقتی هم که ما گلی نزنیم حریف از فرصت‌هایش استفاده می‌کند و بازی را می‌برد. این تجربه بزرگی برای من و تیم سایپا بود.

فرکی در ادامه افزود: وضعیت جدول را که نگاه می‌کنیم می‌بینیم رقبای ما هم در انتهای جدول بازی‌هایشان را واگذار کردند و این به این معناست که شاید خدا شخص من را بغل کرده است که آن‌ها می‌بازند. باید بیش از این امتیازات را جمع می‌کردیم تا امروز استرس سقوط نداشته باشیم. ما امروز بازی را باختیم نه به خاطر برتری حریف بلکه به خاطر سهل‌انگاری خودمان. باید در دو هفته پایانی این نتیجه را جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز