خبرگزاری کار ایران

با حضور عارف و شریعتمداری؛

کمپین «آوای اردیبهشت»آغاز بکار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۵۵

کمپین «آوای اردیبهشت» از سوی شاخه زنان ستاد انتخاباتی حامی روحانی در مراسمی با حضور رییس شورای عالی سیاست‌‌گذاری اصلاح‌طلبان و رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی آغاز به کار می‌کند.

فاطمه اصلان زاده، با اعلام این خبر گفت:‌ این مراسم باحضور محمد رضا عارف؛ رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، محمد شریعتمداری؛ رییس ستاد انتخاباتی روحانی، اشرف بروجردی؛ رئیس کمیته زنان ستاد انتخاباتی حسن روحانی، راس ساعت ۱۷ در سالن همایش‌های هتل لاله برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در این مراسم جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان سینما و تلویزیون، نمایندگان مجلس شورای اسلامی  و فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در حوزه زنان حضور دارند.

او با اشاره به اینکه یکی از اهداف این کمپین حضور پر رنگ رای اولی‌ها در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، افزود: در این کمپین جوانان با بهترین‌ها و اولین‌ها در دوره نخست ریاست جمهوری حسن روحانی آشنا می شوند.

اصلان زاده با بیان این مطلب که در این کمپین جوانان با وعده های تحقق یافته دولت روحانی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاست خارجی آشنا می شوند، افزود: کمپین آوای اردیبهشت، کمپینی است تا نشان دهیم علی رغم وعده های تحقق یافته، همچنان مطالبات و انتظارات زیادی از دولت وجود دارد.

او ادامه داد: این کمپین صرفا کمپین انتخاباتی نیست بلکه یک احساس مهم است تا نشان دهیم جوانان و به ویژه زنان و دختران نسبت به مسایل بی تفاوت نیستند و مانند همیشه در تمامی عرصه ها پیشرو  بوده و بر تحقق و عملیاتی شدن مطالباتشان اصرار دارند.

به گزارش ایلنا، این مراسم در سالن همایشهای هتل لاله واقع در خیابان فاطمی، نبش خیابان حجاب برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز