خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از 292 پروژه توزیع برق در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۶۴۷

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از 292 پروژه توزیع برق با اعتباری افزون بر 430 میلیارد ریال هم‌زمان با دهه فجر در استان خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، "محمد اله داد" با اعلام این خبر افزود: در این راستا 119 پروژه توزیع برق در اراک، 16 پروژه در کمیجان، 30 پروژه در تفرش، 15 پروژه در آشتیان، 15 پروژه در فراهان، 7 پروژه در ساوه، 8 پروژه در غرق آباد، 25 پروژه در زرندیه، 24 پروژه در خمین، 6 پروژه در محلات، 10 پروژه در دلیجان، 10 پروژه در شازند و 5 پروژه در خنداب و 2 طرح در نقاط مختلف استان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

اله داد بابیان اینکه عملیات اجرایی طرح جهادی 650 کیلومتر شبکه‌های فرسوده برق در کل استان آغاز می‌شود، افزود: شبکه‌های برق بهینه شده به میزان 500 کیلومتر همزمان با دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: تأمین برق 11 هزار متقاضی شهری و روستایی، اصلاح وتامین برق روشنایی معابر شهری و روستایی با 20 هزاردستگاه چراغ آماده بهره برداری، احداث کانال فیدرهای خروجی پست 20/63 کیلوولت اراک 6، احداث شبکه فشار متوسط جهت تأمین برق شهر جدید امیرکبیرو شهرک خودرو، اصلاح فاز اول تاسیسات بازار تاریخی اراک، کابلی کردن شبکه فشار متوسط تقاطع غیرهمسطح شهید احمدی اراک، احداث نیروگاه هیبریدی امامزاده باب المراد و تکیه شازند و تأمین برق روستای تیمور خان شازند از جمله طرح‌های آغاز عملیات اجرایی و قابل افتتاح شرکت توزیع برق استان در دهه فجر است.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای تداوم توزیع مطمئن و پایدار نیروی برق، رضایت مندی مشترکین، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و بهره‌وری اقتصادی اقدام به افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های برق رسانی، بهینه سازی شبکه‌های برق و روشنایی معابر درشهرستان ها و نقاط مختلف استان کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز