خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری خرم آباد چهار ماه مزد طلب دارند

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۱۰۴

دست کم 500 نفر از کارگران فضای سبز شهرداری خرم آباد 4ماه حقوق دریافت نکرده‌اند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، این کارگران که به واسطه یک شرکت پیمانکاری در شهرداری خرم‌آباد کار می‌کنند علاوه بر تعویق حقوق، حق بیمه آنان نیز به سازمان تامین اجتماعی با تاخیر پرداخت می شودو این بد حسابی در حالی اتفاق افتاده که سهم 7 درصدی حق بیمه آنان از حقوق شان کسر می شود.

گفته می‌شود بدهی کلان شهرداری به پیمانکاران بخش خصوصی دلیل اصلی این پرداخت نشدن حقوق کارگران است.

در همین رابطه، رئیس شورای شهر  خرم آباد شامگاه روز یکشنبه در جلسه شورای شهر خرم آباد ضمن تایید 4 ماه مطالبات عقب افتاده کارگران خدماتی شهرداری خرم آباد، گفت: شهرداری خرم آباد باید در پرداخت مطالبات معوقه کارگران شهرداری سرعت عمل به خرج دهد.

«محمد حسین پور» با بیان اینکه تاخیر در پرداخت مطالبات کارگران شهرداری خرم آباد باعث شده است این کارگران تجمعات متعددی را مقابل ساختمان شهرداری وشورای شهر خرم آباد انجام دهند افزود:آخرین تجمع این کارگران روز یکشنبه مقابل ساختمان شهرداری منطقه دو انجام شد .بنابراین شهرداری باید نسبت به انجام تعهداتش سرعت عمل بیشتری به خرج دهد تا مطالبات به موقع وصول شود.

از قرار معلوم مشکل مزد پرداخت نشده، تنها مختص کارگران  خدماتی شهرداری خرم آباد نمی‌شود بلکه سایر کارگران وکارکنان شهرداری نیز به مشکل حقوق معوقه دچار شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز