خبرگزاری کار ایران

دو ماه از مطالبات کارگران سد حوضیان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۰۱۴

به دنبال تجمع چند روز گذشته کارگران سد حوضیان الیگودرز در مقابل ساختمان فرمانداری واداره کار این شهرستان، کارفرمای این پروژه عمرانی دو ماه از مطالبات معوقه حدود 45 کارگر را پرداخت کرد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا،کارگران سد حوضیان الیگودرز با اعلام این خبر به به سایر  رسانه ها گفته اند: هنوز وضعیت پرداخت دستمزد 4ماه باقیمانده آن‌ها مشخص نیست اما روز 11 مرداد ماه که مصادف با آخرین روز اعتراض کارگران بود، معاون فرمانداری الیگودرز در محل سالن اجتماعات سد حوضیان جلسه مشترکی  را با حضور رئیس اداره کار شهرستان ومجری سد برای بررسی وضعیت مطالبات کارگران سد حوضیان برگزار کردندکه نتیجه آن پرداخت دو ماه از معوقات مزدی بود.

براساس این اظهارات اعضای  حاضر در جلسه یاد شده در آن روز مصوب کردند به ازای پرداخت تسهیلات مالی که قرار است با فروش اوراق مشارکت فراهم شود همه مطالبات مزدی وبیمه‌ای حدود 45کارگر این پروژه پرداخت شود.

گفتنی است پیش از این 45نفر از کارگران سد حوضیان الیگودرز بابت  6 ماه معوقات مزدی ودوسال سنوات پرداخت نشده خود  طی چند روز در مرداد ماه جاری مقابل ساختمان فرمانداری واداره کار الیگودرز در استان لرستان تجمع کرده بودند.

به گفته کارگران این پروژه عمرانی  خواسته ما از مسئولان استانی وشهرستانی این است که با توجه به افزایش هزینه‌های جاری، تمام تلاش خود را انجام دهند تا زمینه‌ پرداخت  تمامی معوقات کارگران در یک الی دو نوبت فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز