خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد:

فصل مشترک در عرصه تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین است

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۹۱۷

مشاور وزیر آموزش و پرورش سند تحول بنیادین را فصل مشترک در عرصه تعلیم و تربیت خواند و تصریح کرد:حوزه‌های علمیه متولی اصلی در حوزه دین هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، مشاور وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گیلان در بیت نماینده ولی فقیه در این استان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را از موضوع‌های مهم در امر تعلیم و تربیت دانست.

حجت‌الاسلام مجتبی ملکی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند هر فردی در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت می‌کند باید نقش خود را در سند تحول بنیادین بداند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش سند تحول بنیادین را فصل مشترک در عرصه تعلیم و تربیت خواند و تصریح کرد: حوزه‌های علمیه متولی اصلی در حوزه دین هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نیازمند تحول بنیادین است، ادامه داد: رویکرد آموزشی آموزش و پرورش باید به تربیتی تغییر پیدا کند.

ملکی با اشاره به اینکه 43 راهکار سند تحول بنیادین نیازمند همکاری حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش است، افزود: در این راستا کمیته همکاری حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش در استان‌ها تشکیل شده و تشکیل کمیته‌های منطقه‌ای و شهرستانی مد نظر است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش از شناسایی روحانیون شاغل در آموزش و پرورش و توانمندسازی آنها خبر داد و یادآور شد: یکی از مشکلات در استان‌ها بی‌نظمی در استفاده از مبلغان مناسبتی است.

وی اذعان داشت: در سال جاری برای نخستین مرتبه فعالیت‌های مشترک حوزه‌های عملیه و آموزش و پرورش احصاء شده که سه برنامه با 13 فعالیت مربوط به آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز