خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان اصفهان:

کارگران گیتی پسند هنوز حقوق معوقهٔ خود را دریافت نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۵۸

«یک روز تعدادی از کارگران را اخراج می‌کنند و فردا به آن‌ها می‌گویند که دوباره به سر کار برگردید. این روند علاوه بر کاهش بهره وری این کارخانه‌ها، شرایط نامناسبی را برای کارگران به وجود آورده است.»

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان اصفهان از تعویق در پرداخت حقوق كارگران «گروه صنعتی گیتی پسند» به دلیل کمبود نقدینگی خبر داد.

علی یزدانی در این باره به ایلنا گفت: در حال حاضر گروه صنعتی گیتی پسند كج دار و مریز به فعالیت خود ادامه می‌دهد و کماکان کار می‌کند اما کمبود نقدینگی و حقوق معوقهٔ کارگران این مجموعه، این واحد بزرگ صنعتی را دچار مشکل کرده است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد بحران کمبود نقدینگی در کارخانه گیتی پسند اصفهان که از ابتدای سال آغاز شد، اكنون گسترده‌تر شده است. حقوق معوقه و کاهش شیفت‌های کاری، زندگی بیش از ۵ هزار کارگر این کارخانه را با مشکلات جدی رو به رو کرده است.

این فعال کارگری با اشاره به مشکلات عدیدهٔ کارخانجات مرتبط با صنایع فلزی در استان اصفهان افزود: کارخانجاتی که با صنایع فلزی در ارتباط هستند دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند. گران شدن هزینهٔ تولید و عدم در آمد کافی از فروش محصولات چنین وضعی را برای آنان به وجود آورده است.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان اصفهان در پایان اظهار داشت: کارخانه‌های استان در شرایط فعلی اقتصادی هیچ گونه ثبات کاری ندارند و این موضوع، دامن کارگران این کارخانه‌ها را گرفته است. یک روز تعدادی از کارگران را اخراج می‌کنند و فردا به آن‌ها می‌گویند که دوباره به سر کار برگردید. این روند علاوه بر کاهش بهره وری این کارخانه‌ها، شرایط نامناسبی را برای کارگران به وجود آورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز