خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شیر پگاه لرستان مطرح کرد :

رشد 50 درصدی صادرات شیر پگاه لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۴۲۰

مدیر عامل شرکت شیر پگاه لرستان گفت: صادرات محصولات شرکت شیر پگاه لرستان نسبت به سال گذشته بیش از 50 درصد رشد داشته باشد.

شهریار یاراحمدی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد گفت: در راستای افزایش ظرفیت صادرات یکسری محصولات جدید را در سبد محصولات صادراتی قرار داده ایم که امیدواریم در سال 95 بتوانیم 3 هزار تن محصول به ارزش بیش از 3 میلیون دلار صادرات داشته باشیم.

وی اظهار داشت: شرکت شیر پگاه لرستان با توجه به ظرفیت اسمی که دارد روزانه 250 تن شیر دریافت و تولید می کند که با طرح توسعه ای که برای این شرکت در نظر گرفته ایم این ظرفیت به 350 تن در روز می رسد به طوری که می توانیم کل شیر استان را دریافت و فراوری کنیم.

مدیر عامل شرکت شیر پگاه لرستان تصریح کرد: شرکت شیر پگاه لرستان جزء شرکت های بزرگ صنایع شیر ایران می باشد.

شهریار یاراحمدی با اشاره به نقش موثر تولید کنندگان در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اظهار داشت : برای سرمایه در گردش و تکمیل پروژه های در دست ساخت به تسهیلات بانکی با بهره کم نیاز داریم.

 وی با بیان این که شرکت شیر پگاه لرستان محصولات متنوع و خاصی تولید می کند، یادآورشد: در این شرکت 70 نوع محصول تولید می شود که از این تعداد 10  نوع محصول آن از دسته سلامتی بخش و فرا سودمند شامل پنیر پری بیوتیک، پنیر زیره و کنجد، شیر پروتئینه و ویتامینه، ماست سرشیردار مکعبی و ... است.

مدیر عامل شرکت پگاه لرستان خاطر نشان کرد: با توجه به این که شرکت شیر پگاه یک شرکت صادرات محور است بخشی از محصولات را صادرمی کنیم.

یاراحمدی به میزان صادرات محصولات شرکت شیر پگاه لرستان در سال 94 اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بیش از 2 هزار تن محصول به کشورهای هدف شامل عراق، افغانستان ، پاکستان و سایر کشورهای آسیای مرکزی صادر شده است.

یار احمدی اظهار داشت:  ارزش ریالی محصولات صادر شده  5 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

سالم و با کیفیت بودن محصولات تولیدی از مزیت های پگاه لرستان

مدیر عامل شرکت شیر پگاه لرستان ، سالم و با کیفیت بودن محصولات تولیدی این شرکت را یکی از مزیت های مهم آن  برشمرد و بیان داشت: فرآیند ما کاملا استاندارد است چرا که ماده اولیه محصولات ما که همان شیر ممتاز است را از دامداری ها و گاوداری های صنعتی تحت پوشش شرکت خریداری می کنیم و حتما قبل از دریافت شیر آن را مورد آزمایش قرار می دهیم.

یاراحمدی یکی از افتخارات شرکت شیر پگاه لرستان را استفاده از نیروهای متخصص این استان دانست و اعلام کرد: هم اکنون 200 نفر در شرکت مشغول به کار هستند که 70 نفر از آن دکتر، کارشناس ارشد و کارشناس هستند.

وی در ادامه گفت: در شرکت شیر پگاه لرستان یک ترکیب خوب نیروی انسانی از لحاظ توان تخصصی ایجاد کردیم که این روند موجب بالندگی شرکت شده است.

مدیرعامل شرکت شیرپگاه لرستان با تاکید بر این که همه برنامه های در دست اقدام این شرکت عملیاتی شده است. تصریح کرد: شرکت  شیر پگاه لرستان جزء شرکت های بزرگ صنایع شیر ایران محسوب به شمار می آید.

یاراحمدی گفت: 60 درصد از محصولات شرکت شیر پگاه لرستان در شهرهای بزرگ کشور به فروش می رسد.

وی شرکت شیر پگاه لرستان را یک افتخار برای این استان دانست و اذعان داشت: امیدواریم این شرکت هر روز توسعه یافته تر از گذشته باشد و لرستان به خود ببالد که چنین شرکتی در حال فعالیت و تولید است.

مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان در بخش دیگری از سخنان خود از حمایت های استاندار لرستان، مدیران کل جهاد کشاورزی  و صنعت، معدن و تجارت استان و مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان قدردانی کرد و گفت: برای سرمایه در گردش و تکمیل پروژه های در دست ساخت خود به تسهیلات  بانکی با بهره کم نیاز دارین و مسولان مربوطه قول هایی داده اند که امیدوتاریم حمایت دوباره و چندباره آن ها شامل حال ما شود.

به گزارش ایلنا، شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان به عنوان شرکت برتر تولیدی محصولات لبنی در نمایشگاه  فرهنگی و اقتصادی استان لرستان که در تاریخ 25 مردادماه تا 29 مردادماه سال جاری در بوستان گفتگوی شهر تهران برگزارشد، حضور فعال داشت.

گزارش از سجاد آریان پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز