خبرگزاری کار ایران

تشکلات بازنشستگی دستگاهای اجرایی ساماندهی می شوند

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۱۷۷

مدیر کل امور فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری از ساماندهی تشکلات بازنشستگی دستگاه های اجرایی زیر مجموعه این صندوق در سال 95 خبر داد.

عباس رشیدی در حاشیه نشست خبری روز گذشته با اعلام این خبر به ایلنا گفت: ازمجموع یک میلیون و268 هزار بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری بیش از 588 کانون بازنشستگی فعال در سطح استانها وحدود 70 کانون در شهرستان تهران شناسایی شده اند وقرار است صندوق بازنشستگی کشوری با ساماندهی این کانون ها یک بازوی فکری کارشناسی برای ژی گیری وضعیت بازنشستگان زیر مجموعه خود ایجاد کند.

وی با اشاره به رویکرد و سیاست گذاریهای صندوق بارنشستگی کشوری در توسعه تشکل ها گفت: تقویت و توسعه این تشکل ها به بهبود وضعیت بازنشستگان کمک می کند.

به گفته رشیدی  برنامه هایی  در بحث  شکل گیری شوراهای موقت کانون های بازنشستگی  دستگاهای اجرایی داریم که در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

مدیر کل امور فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری   در ادامه با بیان اینکه در اسفند ماه سال گذشته انتخابات اعضای هیات رییسه شورای موقت کانون‌های بازنشستگی تهران با حضور اعضای شورای موقت کانون‌ها برگزار شد هاست که پس از رای گیری، ۷ نفر به عنوان هیات رئیسه انتخاب شدند.

به گفته وی  در این دوره از انتخابات فرزاد اشرف به عنوان رئیس، سیروس شاه حسینی نایب رئیس، مهین سعدالدین منشی و خزانه‌دار، علی فیضی و صدیقه جنتی به عنوان ناظر و فرامرز مقدم و حسین پورمختار به عنوان اعضای علی البدل هیات رییسه شورای موقت کانون‌های بازنشستگی تهران انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز