خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان:

7000 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در لرستان لازم است

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۰۱۲

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت:برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان7000میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، علی هادی چگنی درجلسه بررسی پروژه های مشمول ماده 215 با اشاره به پروژه‌هایی که در سال‌های قبل بنا به دلایلی متوقف شده اند، افزود: این پروژه ها باوجود هزینه هایی که برای دولت در برداشته تامین اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های جدید را با مشکلاتی مواجه کرده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اعتباری حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان در کل کشور برای تکمیل پروژه های عمرانی نیاز است، اظهار داشت: این رقم در استان لرستان حدود هفت هزار میلیارد تومان بوده است.

چگنی خاطر نشان کرد: مهمترین اولویت ما در بحث اجرای پروژه های عمرانی استان، به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با بیان اینکه رویکرد دولت کار کارشناسی بر روی پروژه های نیمه تمام و تکمیل آنها است،تصریح کرد: در این راستا پروژه هایی که دارای مطالعات و بررسی زیست محیطی، پدافند غیر عامل، مطالعات توجیهی فنی و اقتصادی باشند در اولویت اجرا قرار خواهند گرفت.

چگنی با تاکید بر اینکه باید در روند ساخت و یا به تکمیل پروژه های عمرانی از مشاورین طرح استفاده شود،بیان کرد: استفاده از مشاورین باعث استحکام و کیفیت در ساخت پروژه ها و صرفه جویی در بعضی از هزینه های اضافی می‌شود.

در این جلسه ۱۴پروژه از دستگاه هایی مختلف مانند دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری خرم آباد، مرکز خدمات حوزه های علمیه، میراث فرهنگی و گردشگری، شرکت آب منطقه ای، نوسازی مدارس و اوقاف و امور خیریه برای تکمیل و واگذاری به تصویب رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز