خبرگزاری کار ایران

سومین نمایشگاه بین المللی خشکبار افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۴۲۱

سومین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته 12 تا 15 دی‌ماه در سالن 44 (A و B) نمایشگاه بین‌المللی تهران، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، اتحادیه کشوری خشکبار، مرکز تحقیق و توسعه خشکبار، سازمان حلال جهانی و سایر مجموعه‌های تخصصی این صنعت برگزار می‌شود.

در دوره پیشین این نمایشگاه بیش از 85 شرکت به ارائه تولیدات، محصولات و تکنولوژی‌های مربوطه پرداختند. همچنین سفرای کشور‌های تاجیکستان، اندونزی، معاونت خارجی نمایشگاه میلان ایتالیا و هیات‌هایی از کشور‌های استرالیا، تایوان، چین، بلغارستان، روسیه، آلمان و ترکیه از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

سومین دوره نمایشگاه خشکبار در حالی برگزار خواهد شد که از نظر مساحت نسبت به سال قبل، بیش از 25 درصد رشد داشته است و  107 شرکت تولیدی معتبر تاکنون حضور خود را در آن قطعی کرده‌اند.

خشکبار ایران از مهمترین اقلام صادرات غیرنفتی محسوب می‌شود، برخی از اقلام تولیدی مانند پسته، گردو، بادام و فندق ایران دارای رتبه جهانی در تولید و صادرات هستند بنابراین رویکرد و هدفگذاری این نمــــایشگاه،  تجاری و صادراتـــی است.

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 تا 17روزهای 12 تا 15 دی ماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز