خبرگزاری کار ایران

تالار شمس میزبان نشست‌های شمس در آینه مولانا

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۴۰

جلال‌الدین کزازی، مثنوی را از منظر شاهکاری انگیزشی و آموزشی تحلیل می‌کند.

ایلنا: نهمین مجموعه نشست‌های بنیاد شمس تبریزی با سخنرانی استاد میرجلال الدین کزازی در تالار شمس موسسه فرهنگی اکو برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از موسسه فرهنگی اکو، نهمین جلسه از سلسله نشست‌های ماه گفتارهای بنیاد شمس تبریزی و مولانا ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری، با عنوان «مثنوی شاهکاری انگیزشی و آموزشی» برگزار خواهد شد.

در این نشست، کزازی مثنوی را به عنوان شاهکاری انگیزشی و آموزشی مورد بحث قرار خواهد داد.

میرجلال الدین کزازی، استاد و عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی، شاعر و پژوهشگر است. او مدرس دانشگاه آزاد اسلامی و بارسلون اسپانیا بوده و تا کنون ده‌ها اثر در زمینهٔ ایران‌شناسی، شعر و فرهنگ و ادبیات فارسی و... در سطح ملی و بین المللی خلق کرده است که تألیف او «نامه باستان»، حائز رتبه نخست پژوهش‌های بنیادی در جشنواره بین‌المللی خوارزمی شده است؛ ترجمه او از «انه‌اید ویرژیل» برنده جایزه بهترین کتاب سال شده است.

مجموعه نشست‌های شمس در آینه مولانا هر ماه از سوی بنیاد شمس تبریزی و با همکاری موسسه فرهنگی اکو میزبان شمس‌پژوهان و مولوی‌شناسان نامدار ایرانی و خارجی همچون دکتر توفیق سبحانی، دکتر محمدعلی موحد، دکتراصغر دادبه، استاد کریم زمانی... است.

این نخستین نشست ماه‌گفتار بنیاد شمس و تبریزی و مولاناست که بعد از گشایش تالار شمس در موسسه فرهنگی اکو واقع در خیابان اقدسیه، کوچه ناز، پلاک ۱۰ برپا می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن +۹۸ - ۲۱- ۸۸۷۹۵۳۳۱ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز