خبرگزاری کار ایران

رئیس بازرگانی خارجی سازمان صنعت و تجارت خراسان رضوی:

مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه خراسان رضوی 23 آذر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۰۶۱

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه ملی و استانی خراسان رضوی 23 آذر برگزار می شود.

به گزارش ایلنا ، ناصر بهزاد ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در این مراسم که با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار خواهد شد از 30 صادرکننده نمونه استانی و 3 صادرکننده نمونه ملی استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه صادرکنندگان نمونه براساس معیارها و شاخص های اختصاصی و عمومی مقرر در سایت سازمان توسعه تجارت ایران انتخاب شده اند، افزود : ملاک های انتخاب صادرکنندگان برتر استان شامل ارزش صادرات، روند رشد صادراتی، گستردگی و ماندگاری در بازار هدف، ثبت برند در کشور هدف، صادرات به صورت سرمایه گذاری مشترک، گواهی نامه های استاندارد بین المللی کیفی و مدیریتی، بسته بندی محصولات صادراتی، عضویت در تشکل ها و غیره بوده است.

بهزاد تصریح کرد: بر این اساس الگوهای موفق در عرصه صادرات استان، در بخش‌های صنایع غذایی، بازرگانی عمومی، کشاورزی، فنی و مهندسی، مصالح ساختمانی، صنایع نساجی، فلزات، صنایع شیمیایی، صنایع برق و الکترونیک، تعاونی و دارو و تجهیزات پزشکی انتخاب شده اند که با برگزاری مراسم ویژه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .

لازم به ذکر است مراسم معرفی و تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان، ساعت 18 روز دوشنبه 23 آذر ماه در سالن همایش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز