خبرگزاری کار ایران

از لقب کیمیای سعادت خوشم آمد؛

علیزاده: ورزشکار باید در ذهنش قهرمان باشد/فاصله زیادی با نفر اول رنکینگ دارم

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۶۴۷

بانوی تکواندوکار کشورمان گفت: با توجه به فاصله زیادی که با نفر نخست رنکینگ جهانی وزن57 - کیلوگرم دارم، باید از طریق مسابقات قاره ای سهمیه المپیک را کسب کنم.

کیمیا علیزاده در گفت گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پس از مسابقات جهانی دچار مصدومیتی از ناحیه مچ پا شدم که هنوز هم با آن دست پنجه نرم می‌کنم.

وی افزود: به دلیل آسیب دیدگی که دارم در اردوی تیم ملی حضور ندارم و فعلا دوران نقاهت را سپری می کنم و امیدوارم با رفع این مشکل هرچه زودتر به تمرینات تیم ملی برگردم.

نخستین بانوی مدال‌آور ایران در مسابقات جهانی تکواندو عنوان کرد: طبق آخرین رنکینگی که فدراسیون جهانی تکواندو اعلام کرد، فاصله زیادی بین من و نفر نخست رنکینگ وجود دارد. به همین دلیل فکر می‌کنم از طریق مسابقات قاره ای بتوانم راحت‌تر سهمیه المپیک 2016 ریو را بدست آورم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا می توانیم او را نخستین بانوی تکواندو ایران در بازی‌های المپیک 2016 ریو بدانیم، گفت: من از حالا خودم را المپین می دانم و به فکر کسب مدال المپیک هستم. فکر می‌کنم یک ورزشکار باید در ذهنش قهرمان باشد تا بتواند به اهداف بزرگ خود جامه عمل بپوشاند.

علیزاده ادامه داد: شاید سن و سالم نسبت به تمام هم رقیبانم در المپیک پایین تر باشد اما من سرشار از انگیزه هستم و هیچ چیز نمی‌تواند مانع از موفقیت من در المپیک شود.

وی با تاکید بر اینکه از لقب کیمیای سعادت خیلی خوشم آمد، گفت:به هرحال همیشه برای کسانی که در رقابت های بزرگی مانند قهرمانی جهان افتخار آفرینی می کنند القابی در نظر گرفته می شود اما من دوست دارم بجای لقب،اسمم در تاریخ تکواندو ماندگار شود.

دارنده مدال برنز جهان افزود:باور کنید بیشتر از اینکه دنبال کسب مدال و یا القاب خاصی باشم،دوست دارم در تکواندو ماندگار باشم.به همین خاطر از خدا خواسته ام تا هیچگاه مغرور نشوم و همیشه برای رسیدن به اهدافم تلاش کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز