خبرگزاری کار ایران

آوازخوانی رضایی پایور و تارنوازی اعتمادی در شب آواز ایرانی

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۷۲۰

رضا رضایی پایور با همراهی تار محمدشهرام اعتمادی روز شنبه بیست و سوم خرداد ماه در نخستین جلسه از نشست ماهانه «شب آواز ایرانی» به اجرای آواز می‌پردازد.

به گزارش ایلنا؛ رضا رضایی پایور استاد آواز و خالق آثاری چون «دل شوریده»، «سرمستی»، «اشک کویر»، «دلبر من»، «وصف عشق»، «نقش ماندگار»، «دل آشفته»، «خرقه سوخته»، «حدیث عشق»، «نوع بشر»، «شکوه ها» و «با من صنما» تا کنون همکاری مستمری با اعتمادی داشته است. وی درزمینه آواز از محضر اساتیدی چون شاپور رحیمی و زنده یاد علی امیری فلاح زاده بهره جسته است.

 اعتمادی نیز نوازنده نامی تار که تا کنون با  آهنگسازان و هنرمندانی چون استاد تجویدی، شهبازیان، درویش رضا منظمی، ضرابیان، مشکاتیان ، پیرنیاکان ، ساکت ، مهرداد پازوکی و حسین پرنیا و نیز خوانندگان دیگری مثل زنده‌یاد بسطامی ، افتخاری، شاهزیدی ، نوربخش، جهاندار ، سالار عقیلی و قربانی همکاری داشته است این بار با رضایی پایور به روی صحنه می‎آید و به اتفاق قطعاتی را اجرا می‌کنند.

این نشست روز شنبه بیست و سوم خرداد ماه از ساعت 17:30، در تالار مهر حوزه هنری در حالی اجرا می‌شود که تعداد دیگری از اساتید و هنرجویان با تک‌‌نوازی نوازندگان برتر به اجرای آواز می‌پردازند و ساسان فاطمی محقق و مدرس دانشگاه نیز به  ایراد سخن می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88897546 و 88895546 تماس حاصل فرمایند.

ورود به این نشست در تالار مهر حوزه هنری، به نشانی انتهای خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ، برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز