خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی تیراندازی با کمان-چین؛

کمانداران ایرانی به مرحله حذفی جام جهانی رسیدند/زهرا نعمتی رکورد ایران را ارتقا داد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۵۴۸

مرحله‌اول دور مقدماتی جام‌جهانی تیراندازی با کمان حضور 42 کشور در شانگهای برگزار شد که در پایان مرحله‌مقدماتی، کمانداران راه‌یافته به مرحله حذفی در بخش انفرادی و تیمی مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، این مسابقات که در دو بخش زنان و مردان و در رشته‌های ریکرو و کامپوند در چین در حال برگزاری است، پس از پایان مرحله مقدماتی در دو بخش انفرادی و تیمی نتایج زیر به دست آمد.

ریکرو انفرادی بانوان

زهرا نعمتی از بین 107 شرکت کننده توانست در بخش انفرادی رتبه یازدهم را کسب کند. شیوا خرمشاهی 59، ملیکا عبدالکریمی 70 و الهام قدیم‌پور توانست به رتبه 104 دست پیدا کند. همچنین زهرا نعمتی در این رقابت‌ها توانست با کسب 657 امتیاز در بخش انفرادی رکورد ایران را افزایش دهد. پیش از این رکورد با 632 امتیاز در اختیار ملیکا عبدالکریمی بود.

کامپوند انفرادی مردان

یاسر عمویی از بین 69 شرکت کننده در این مسابقه‌ها دهم شد. مجید قیدی چهاردهم، اسماعیل عبادی بیست و یکم و مجید کیان‌زاد رتبه سی و هفتم را کسب کرد.

کامپوند تیمی مردان

در این بخش کمانداران ایران متشکل از یاسر عمویی، اسماعیل عبادی و مجید قیدی از بین 16 تیم شرکت کننده، توانستند به جایگاه پنجم تیمی دست پیدا کنند.

مرحله حذفی انفرادی و تیمی این مسابقه‌ها در دو بخش ریکرو و کامپوند روز پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز