خبرگزاری کار ایران

با حضور در تهران؛

یکشنبه قرارداد مربی چینی ووشوی بانوان امضا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۳۶۸

سرمربی چینی تیم ملی ووشوی جوانان و بزرگسالان ایران در بخش ساندای بانوان بامداد امروز (جمعه) برای امضا قرارداد با فدراسیون کشورمان، وارد تهران شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، خانم "ژانگ یو جیه" دارنده مدال طلای جهان در سال 2005 و قهرمان جام‌جهانی 2006 بامداد امروز جمعه از طریق فرودگاه امام(ره) وارد تهران شد و مورد استقبال تنی چند از مسولان فدراسیون قرار گرفت.

قرارداد رسمی ژانگ یو جیه روز یکشنبه (13 اردیبهشت ‌ماه) در دفتر مهدی علی‌نژاد به امضا خواهد رسید تا این مربی به صورت رسمی کار خود را آغاز کند.

وی علاوه بر قهرمانی جهان و جام جهانی، از سال 2009 هدایت تیم استان خنان چین را برعهده داشته و قهرمانان زیادی زیر نظر وی پرورش یافته‌اند.

این مربی هدایت تیم ووشوی جوانان و بزرگسالان بانوان ایران در بخش ساندا را برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی برعهده خواهد داشت.

رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مردادماه امسال در چین و مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان، آبان‌ماه در اندونزی برگزار می‌شود.

پیش از این "پانگ یان" از چین به مدت 7سال هدایت تیم های جوانان و بزرگسالان زنان ایران را برعهده داشت و عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشت اما پس از بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون، برای ادامه‌تحصیل به چین بازگشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز