خبرگزاری کار ایران

۹۰ درصد به پلی‌آف می‌رویم

کبیر: کچوئی غیرت را از محمد زارعی یاد بگیرد/ پالایش‌نفت از هر لحاظ بهتر از ما بود

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۳۶۵

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان معتقد است، غیبت ناگهانی مهدی بنی‌ کچوئی، تاثیر زیادی در ناکامی‌ تیم‌اش برابر پالایش نفت داشت.

اسدالله کبیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره شکست روز گذشته شهرداری گرگان برابر پالایش نفت آبادان اظهار کرد: آبادانی‌ها دیروز نمایش خیره کننده‌ای داشتند. باید اعتراف کنم آن‌ها از هر لحاظ بهتر از ما بودند و به حق‌شان رسیدند.

وی با تاکید بر باز ی بد شاگردانش افزود: پیگرام در هر بازی برای ما 30 تا 35 امتیاز به دست می‌آورد اما او هم اسیر یارگیری بازیکنان پالایش شد تا کار ما بیش از گذشته سخت شود. محمد زارعی با گونه شکسته،‌ مدت‌هاست با دردسر فراوان برای شهرداری به میدان می‌رود و به این ترتیب با کوله‌باری از مشکلات به آبادان آمدیم.

کبیر در پاسخ به این‌ پرسش‌ که با توجه به دیدار دشوار هفته آینده پالایش نفت برابر دانشگاه آزاد آیا می‌توان گفت شهرداری گرگان همچنان بخت نخست صعود به پلی‌آف است؟ توضیح داد: اگر پالایش نفت بتواند دانشگاه را شکست دهد، سزاوار حضور در پلی‌آف و حتی فینال است و به این ترتیب عدالت اجرا می شود. پیروزی پالایش نفت برابر مهرام، معادلات لیگ حرفه‌ای را به هم زد امابا توجه به شرایط جدول شهرداری به احتمال 90 درصد راهی نیمه‌نهایی می‌شود.

سرمربی شهرداری گرگان، درباره بازی عقب‌افتاده این تیم برابر هفت‌الماس گفت: همه بازی‌های هفته هجدهم دوشنبه برگزار می‌شود ولی ما باید برای برگزاری آخرین دیدارمان که بازی عقب‌افتاده با هفت‌الماس قزوین به شمار می‌آید، چهارشنبه 16 اردیبهشت در گرگان به مصاف این تیم برویم و امیدوارم با شکست هفت‌الماس به پلی‌آف صعود کنیم. هرچند معتقدم حکم کمیته انضباطی در میانه راه لیگ حرفه‌ای مبنی بر محرومیت تماشاگران شهرداری، کارمان را دشوار کرد.

کبیر درباره غیبت ناگهانی مهدی بنی‌کچوئی توضیح داد: این بازیکن، دوشنبه هفته گذشته اردوی شهرداری را ترک کرد و بدون هماهنگی با من یا سرپرست تیم، راهی فیلپین شد. پس از  این اتفاق، خبردار شدیم او با تیمی از لیگ این کشور هم به توافق رسیده است.

سرمربی شهرداری گرگان با بیان این‌که کچوئی تا پایان لیگ حرفه‌ای بسکتبال با ما قرارداد دارد، ادامه داد: با هماهنگی فدراسیون بسکتبال قرار شد از کچوئی شکایت کنیم تا وی نتواند در فیلیپین بازی کند. کچوئی دربازی حساسی ما راتنها گذاشت.

کبیر افزود: وقتی بازیکنی مانند محمد زارعی با گونه شکسته برای ما به میدان می‌رود و هرچه به او می‌گوییم سلامتی‌اش مهم‌تر است، به دلیل  تعصبی که دارد با اشتیاق بیشتر بازی می کند، نمی‌دانم به کچوئی چه بگویم! او باید تعصب را از زارعی یاد بگیرد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، بعدازظهر دیروز  برابر پالایش نفت آبادان متحمل شکست 108 بر 88 شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز