خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال

پالایش نفت غول‌کش شد/ پمینا به پای پتروشیمی پیچید/ قعرنشینی ثامن در غیاب هفت‌الماس

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۷۴۸

تیم‌ بسکتبال پالایش نفت آبادان پس از برتری مقابل دانشگاه آزاد، مهرام را هم شکست داد تا غول‌کش لیگ بسکتبال حرفه‌ای لقب بگیرد و در دیگر دیدار‌ها پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم پالایش نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال با نتیجه 81 بر 80 مهرام، تیم سوم جدول لیگ حرفه‌ای و قهرمان لیگ ملی را در آبادان شکست داد. پالایش نفت پیش از این برابر دانشگاه آزادهم به برتری رسیده بود و با شکست مهرام تیم شگفتی‌ساز لیگ حرفه‌ای لقب گرفت. مهرام با این شکست 22 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول لیگ حرفه‌ای باقی ماند اما پالایش نفت با 17 امتیاز موقعیتاش را در رتبه پنجم جدول رده‌بندی تثبیت کرد تا خود را به عنوان مدعی جدی حضور در پلی‌آف معرفی کند.

پتروشیمی بندرامام، صدرنشین رقابت‌های لیگ حرفه‌ای به سختی مقابل پمینا در اصفهان به برتری رسید. شاگردان صادق‌زاده که تا اواسط کوارتر چهارم از حریف خود پیش بودند در نهایت بازی را با نتیجه 69 بر 64 به پتروشیمی واگذار کردند تا مثل بسیاری از بازی‌های این فصل، پمینا نتواند برتری خود را  حفظ کند. پتروشیمی با این نتیجه 24 امتیازی شد و به صدرنشینی‌اش در لیگ حرفه‌ای ادامه داد. پمینا هم با 15 امتیاز از رتبه هفتم جدول  تکان نخورد.

در دیگر دیدار هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال، تیم دانشگاه آزاد در سالن حکیمیه دانشگاه آزاد واحد تهران‌شمال به مصاف ثامن مشهد رفت و در یک بازی برتر با حساب 93 بر 51 حریف خود را شکست داد تا با 23 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار بگیرد و سایه به سایه پتروشیمی بندرامام در صدرجدول حرکت کند. ثامن مشهد هم با 15 امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفت تا شاگردان مهدی صاحبیان خطر سقوط را به خوبی احساس کنند.

همچنین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و فولاد هفت‌الماس قزوین که قرار بود ساعت 16 امروز در سالن امام (ره) گرگان برگزار شود به دلیل محرومیت فولاد هفت‌الماس و تعلیق فعالیت‌های این تیم با حکم فدراسیون بسکتبال، لغو شد. به این ترتیب می‌توان گفت در غیاب هفت‌الماس که قرار است نتایج‌اش صفر شود، ثامن مشهد قعرنشین لیگ حرفه‌ای بسکتبال است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز