خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور ، حکم شهردارجدید زنجان را ابلاغ کرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۲۲۹

حکم شهردار جدید زنجان از سوی وزیر کشور ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا از زنجان, عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور  طی حکمی حبیب یگانه را به عنوان شهردار زنجان منصوب کرد.

درقسمتی از  این حکم آمده است: در اجرای تبصره 3 ذیل بند یک ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1 /3 /1375 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر زنجان و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار زنجان منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر گردد.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارد.

مراسم تودیع و معارفه شهردار زنجان روز شنبه ساعت 8:30 در محل دارالقرآن کریم با حضور مقامات استانی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است حکم شهر دار جدید زنجان"حبیب یگانه" که قبل از شهر دار قبلی "محسن امین" نیز شهردار زنجان بود,  بعد از استیضاح و عزل شهر دار سابق زنجان و بعد از سرپرستی "اصغر عزیزی" که اداره مدیریت شهری زنجان را برعهده داشت از سوی وزیر کشور ابلاغ شده است که روز شنبه هفته آینده شهردار جدید زنجان معارفه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز