خبرگزاری کار ایران

با اعلام بیژن مقانلو؛

تکواندوکاران اعزامی به جهانی روسیه مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۱۶

کادر فنی تیم ملی تکواندو که پیش از این، ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی را در 7 وزن مشخص کرده بود، علیرضا نصرآزادانی را به عنوان نفر هشتم و نماینده وزن 68- کیلوگرم انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، با اعلام نام علیرضا نصرآزادانی به عنوان نماینده وزن 68-کیلوگرم، ترکیب تیم ملی تکواندو برای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهانی روسیه تکمیل شد.

بدین ترتیب با اعلام بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو، محمد کاظمی در وزن 54-کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58-کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 63-کیلوگرم، علیرضا نصرآزادانی در وزن 68-کیلوگرم، مسعود حجی زواره در وزن 74-کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم، امید عمیدی در وزن 87-کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+کیلوگرم،‌ نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی جهان خواهند بود که از 22 اردیبهشت ماه به مصاف حریفانشان می‌روند.

این رقابت‌ها که مهمترین رویداد پیش روی ملی‌پوشان کشورمان است؛ دارای گرید 12 است و به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق خواهد گرفت.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان(G12)؛ 22 الی 28 اردیبهشت‌ماه 94 در 8 وزن، به میزبانی"چلیابینسک" روسیه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز