خبرگزاری کار ایران

برای اعزام به جهانی روسیه؛

ترکیب ۵ وزن تیم ملی تکواندو مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۶۶

رقابت در وزن چهارم؛ بین بهنام اسبقی، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی و مهرداد نورمحمدی برگزار می‌شود.

با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو، تکلیف ۵ وزن برای شرکت در مسابقات جهانی روسیه مشخص شد.

به گزارش ایلنا، مرحله آخر انتخابی تیم ملی تکواندوی مردان برای حضور در مسابقات جهانی روسیه، صبح امروز(دوشنبه) با حضور سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون، علیرضا صیاد دبیر فدراسیون، غلامحسن ذوالقدری رئیس سازمان تیم‌های ملی، بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی مربیان تیم ملی، برگزار شد که در پایان تکواندوکاران اوزان ۵۴ -، ۵۸ -، ۶۳ -، ۸۰ - و ۸۷ + کیلوگرم اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان معرفی شدند.

بدین ترتیب با اعلام بی‍ژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو نفرات اعزامی در ۵ وزن به شرح زیر است:
وزن اول(۵۴ - کیلوگرم): محمد کاظمی
وزن دوم(۵۸ - کیلوگرم): فرزان عاشورزاده
وزن سوم(۶۳ - کیلوگرم): ابوالفضل یعقوبی
وزن ششم(۸۰ - کیلوگرم): مهدی خدابخشی
وزن هشتم(۸۷ + کیلوگرم): سجاد مردانی

اما به دلیل مصدومیت بهنام اسبقی(۶۸ - کیلوگرم)، مسعود حجی زواره(۷۴ - کیلوگرم) و امید عمیدی(۸۷ - کیلوگرم) رقابت این ۳ وزن به زمان دیگری موکول شد و با اعلام کادرفنی تکلیف این نفرات نیز در سریعترین زمان ممکن مشخص خواهد شد. بدین ترتیب رقابت در وزن چهارم؛ بین بهنام اسبقی، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی و مهرداد نورمحمدی برگزار می‌شود.

در وزن پنجم، فرزاد عبدالهی، مسعود حجی زواره و سید محمد رفیعی به مصاف هم خواهند رفت و امید عمیدی و میلاد بیگی نیز تکواندوکاران وزن هفتم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز