خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

با عاملان ضرب و شتم جانباز دفاع مقدس در کرمان برخورد شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۹۰۳

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ضرب و شتم یک جانباز دفاع مقدس در کرمان تأکید کرد:از دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی استان انتظار می‌رود، با سرعت به موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش ایلنا، سردار سیدمسعود جزایری با اشاره به انعکاس خبری در مورد ضرب و شتم یک جانباز دفاع مقدس در کرمان گفت: احترام و عزت جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس در هر مقطع و هر جایی باید حفظ شود و اینکه شاهد هستیم در یک نشست، جانبازی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد، جای تأسف دارد.

وی افزود: این انتظار وجود دارد که با عاملان حادثه و کسانی که جانباز دفاع مقدس را به دلایل واهی مورد ضرب و شتم قرار دادند، برخورد جدی شود؛ هر آنچه آحاد مردم احترام و عزت این عزیزان را به خاطر فداکاری‌هایشان در طول هشت سال دفاع مقدس نگه می‌دارند، اما ظاهرا عده‌ای بنای تخریب این چهره ها را دارند که باید با آنها مقابله شود.

سخنگوی نیروهای مسلح همچنین اظهار داشت: هیچ دلیلی نمی‌تواند ضرب و شتم یک جانباز را توجیه کند و لازم است، دستگاه ها و سازمان‌های مربوطه در این خصوص هوشیاری لازم را داشته باشند.

سردار جزایری تأکید کرد: از دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و به خصوص قضایی استان انتظار می‌رود، در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کنند. بدیهی است سازمان های مربوطه و آحاد مردم خوب و متدین کرمان اجازه تکرار این حوادث را نخواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز