خبرگزاری کار ایران

در شرایط عجیبی به سایپا باختیم؛

کمالوند: می‌خواهیم دست پر به تبریز برگردیم / باید از نظر روحی به شرایط عادی برگردیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۶۶

فکر می‌کنم در بازی مقابل پیکان شرایط ما بهتر از هفته گذشته باشد. امیدوارم که بتوانیم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی به شرایط عادی بازگردانیم و مقابل حریف نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: شرایط ما خوب است و برای بازی با پیکان از هر نظر آماده ایم.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های گسترش فولاد و پیکان اظهار داشت: مسابقات لیگ هر چه به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود سخت‌تر و فشرده‌تر می‌شود. تیم‌ها شرایط شان دشوارتر می‌شود و امیدوارم در بازی فردا ما بتوانیم نتیجه مد نظر را کسب کنیم و دست پر به تبریز بازگردیم.

وی در خصوص شرایط تیمش تصریح کرد: ما شرایط خوبی داریم. هفته گذشته هم بازی بسیار خوبی مقابل سایپا آغاز کردیم اما در شرایط عجیبی نتیجه را واگذار کردیم. امیدوارم که بتوانیم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی به شرایط عادی بازگردانیم و در این دیدار موفق باشیم.

سرمربی گسترش فولاد در خصوص بازیکنان محروم و مصدومش برای این دیدار افزود: مصطفی اکرامی را به دلیل اخراج در دیدار هفته گذشته در اختیار نداریم. همچنین علیرضا نقی‌زاده به علت کشیدگی از ناحیه همسترینگ و محسن بیاتی‌نیا را به علت کشیدگی از ناحیه آشیل پا در اختیار نداریم.

کمالوند در خصوص اینکه ۵۰ روز تعطیلی روی کیفیت تیم‌ها تأثیری گذاشته یا خیر، ‌ گفت: کیفیت دیدار ما مقابل سایپا بسیار بالا بود. ۵ گل رد و بدل شد و چهار - پنج موقعیت دیگر هم هر دو تیم به دست آوردند. فکر می‌کنم در بازی مقابل پیکان هم شرایط ما بهتر از هفته گذشته باشد اما در مجموع لیگ نسبت به گذشته کیفیت اش پائین‌تر بود و این طبیعی است. رقابت‌ها ۵۰ روز تعطیل بود و نباید انتظار داشت تا تیم‌ها شرایط قبلی خود را داشته باشند. فکر می‌کنم در این هفته شرایط بهتری حکم‌فرما باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز